Buitenlands nieuws

SanMark.

Well-known member
Bij het commentaar op Orban zit mij toch ook een partij een dubbele agenda in.

Het zou toch gewoon prettig zijn als Rutte letterlijk en figuurlijk omvalt. Anderen de maat nemen maar hier in Nederland helemaal niets kunnen regelen. Zorg eerst maar eens dat je hier als homo, of andere letter uit het letterbak( nog even en de pedofielen worden er ook in meegenomen), zonder schade door de migrantenwijken kunnen lopen, en kom dan eens met je oordeel over een ander land.
 

Maasveld

Well-known member
Bij het commentaar op Orban zit mij toch ook een partij een dubbele agenda in.

Het zou toch gewoon prettig zijn als Rutte letterlijk en figuurlijk omvalt. Anderen de maat nemen maar hier in Nederland helemaal niets kunnen regelen. Zorg eerst maar eens dat je hier als homo, of andere letter uit het letterbak( nog even en de pedofielen worden er ook in meegenomen), zonder schade door de migrantenwijken kunnen lopen, en kom dan eens met je oordeel over een ander land.
Dwaas.
 

Eef de Kip

Well-known member
Bij het commentaar op Orban zit mij toch ook een partij een dubbele agenda in.

Het zou toch gewoon prettig zijn als Rutte letterlijk en figuurlijk omvalt. Anderen de maat nemen maar hier in Nederland helemaal niets kunnen regelen. Zorg eerst maar eens dat je hier als homo, of andere letter uit het letterbak( nog even en de pedofielen worden er ook in meegenomen), zonder schade door de migrantenwijken kunnen lopen, en kom dan eens met je oordeel over een ander land.
Dat is idd precies hetzelfde.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nou inderdaad, wat bizar dat hier ophef over is. Dit zal vast helpen om de school een veilige plek te laten zijn voor Hongaarse kinderen met homoseksuele gevoelens of kinderen die het gevoel hebben in een verkeerd lichaam te zijn geboren. Ik denk dat deze wetgeving er zeker toe bijdraagt dat deze kinderen sneller uit de kast durven te komen, omdat ze snappen dat ze niet raar zijn en gewoon meetellen. Het zal er ongetwijfeld voor zorgen dat kinderen minder vaak gepest worden en het aantal depressieve kinderen (laat staan het aantal zelfmoordgevallen) zal drastisch afnemen. Wat een heerlijk land, waar je lekker mag zijn wie je bent.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Die eerste regel slaat toch nergens op? Wat heeft dat met pedobestrijding te maken?
 
Bovenaan