Buitenlands nieuws

Satyr

Administrator
Forumleiding
Is dat zoiets als 'er zijn minder positieve tests als niemand zich laat testen'?
 

ALenstra

Well-known member
Volgens Koerdische media is er een Nederlandse delegatie in het noorden van Syrie die Nederlandse IS-gangers gaat terughalen naar Nederland. De Nederlandse autoriteiten willen dit nieuws niet bevestigen of ontkennen.
 

ALenstra

Well-known member
Ja, terwijl het gewoon criminelen zijn die een moorddadig regime wilden ondersteunen. Het kalifaat lijkt me geen vakantiebestemming.
 

JMD

Well-known member
Ja, terwijl het gewoon criminelen zijn die een moorddadig regime wilden ondersteunen. Het kalifaat lijkt me geen vakantiebestemming.
Iets wat ze van tevoren ook op social media enz deelden. Ze wilden moorden en slaven maken...

Als een stelletje roomblanke facisten naar Afrika zouden gaan om dat te doen en dit deelden op social media, zouden ze terecht worden uitgekotst.
Over dubbele standaard gesproken.
 

zwammy

Well-known member
Haha kijk die vvd kipjes lopen te kakelen op twitter. Nog even een tweet van Bente 500 pw en het feest is compleet 🎉
 

erka

Well-known member
Kaag is net een weekje minister van Buza en haalt maar direct een lid van het massaverkrachtende IS terug naar NL.
God, wat ben ik blij dat ik niet meer op D66 stem.

Kaag wordt/is een totale ramp.
 

zwammy

Well-known member
Het oudste kind is 12. Gooi ze maar in Amsterdam neer, kan die gelijk aansluiten bij de top 600
 

Ska P 187

Well-known member
Volgens Koerdische media is er een Nederlandse delegatie in het noorden van Syrie die Nederlandse IS-gangers gaat terughalen naar Nederland. De Nederlandse autoriteiten willen dit nieuws niet bevestigen of ontkennen.
Lijkt me niet meer dan logisch dat er van Nederland verwacht wordt dat ze verantwoordelijkheid neemt voor het wangedrag, zacht uitgedrukt, van haar burgers.
Misschien is het goedkoper om gevangenissen daar te laten bouwen en onderhouden met Nederlands geld en die mensen daar te houden, zodat de locale economie er ook nog een centje aan over houdt.
We hebben daar al genoeg schade aangericht en misschien is de rekening uiteindelijk nog wel lager ook.
 

zwammy

Well-known member
Dus als ik naar Amerika ga en daar 100 mensen levend in brand steek moet ik ook hier berecht worden ipv daar?
 
Bovenaan