Buitenlands nieuws

SanMark.

Well-known member
Wat hadden we toch gelachen hé toendertijd met Trump en zijn last night in Sweden 🇸🇪. 90% van de daders een migrantenachtergrond. Het welkom in mijn land heeft nog nooit zo zuur gesmaakt. Maar ze staan gelukkig hoog in de deugpeilingen.
Zweden is echt een verschrikking aan het worden. Bij massa verkrachting zijn het ook (bijna)alleen maar immigranten die er bij betrokken zijn.

Maar iedereen vooral lekker blijven wegkijken.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik ben altijd maar blij dat ik ergens midden in het spectrum zweef. Hier hebben we Jamel die erg links alles maar lijkt goed te praten en vooral wil praten, en SanMark die rechts de lijn bezet, met allerlei vage linkjes over immigranten of mensen wiens oma ooit naar een Europees land kwam.
 

SanMark.

Well-known member
Ik ben altijd maar blij dat ik ergens midden in het spectrum zweef. Hier hebben we Jamel die erg links alles maar lijkt goed te praten en vooral wil praten, en SanMark die rechts de lijn bezet, met allerlei vage linkjes over immigranten of mensen wiens oma ooit naar een Europees land kwam.
Ja daar zat ik een paar jaar geleden ook.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik ben altijd maar blij dat ik ergens midden in het spectrum zweef. Hier hebben we Jamel die erg links alles maar lijkt goed te praten en vooral wil praten, en SanMark die rechts de lijn bezet, met allerlei vage linkjes over immigranten of mensen wiens oma ooit naar een Europees land kwam.

Laat maar zien waar ik 'erg links alles maar lijk goed te praten'.
 

U.G.

Well-known member
Je moet in Zweden van je sekspartner een toestemmingsverklaring krijgen, als je dat niet regelt, ben je voor de wet allebei, simpelweg, verkrachters. Misschien dat dit de huidige cijfers iets nader verklaard.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ja U.G. dat is dus niet de bedoeling van dit forum. Gewoon lekker kort door de bocht dingen roepen graag, voor nuance is geen plaats hier, dat doe je maar ergens anders.
 

SanMark.

Well-known member
Je moet in Zweden van je sekspartner een toestemmingsverklaring krijgen, als je dat niet regelt, ben je voor de wet allebei, simpelweg, verkrachters. Misschien dat dit de huidige cijfers iets nader verklaard.
Ja want op alle andere gebieden gaat het zeer goed met de immigranten in Zweden.
 

Maasveld

Well-known member
Zo, een recent onderzoek gevonden:



Ik weet niet wat het verband is tussen de groei en de 20 jaar maar dat zullen de onderzoekers hier wel weten 👍
Het feit dat de stijging alleen in Zweden te zien is geeft wel aan dat er op zichzelf geen causaal verband is met de toenemende migratiestroom.
 
Bovenaan