De echte president van de VS.Wat een held die Musk!
Heeft Musk gezegd dat er niks aan gedaan is? Dat een politieke vete over de rug van slachtoffers wordt uitgevochten is natuurlijk totaal niet spannend, dat is dagelijkse kost in de politiek.Musk praat volledige onzin en snapt niks van het Britse politieke systeem. Het is verre van de waarheid dat er niks aan gedaan is. Er zijn slachtoffers die Musk nu bekritiseren omdat hij een politieke vete over hun rug uitvecht.
Maar Musk volgt wat de volslagen randdebiel Tommy Robinson zegt. Robinson is aandachtsgeil maar heeft in werkelijkheid helemaal niks gedaan voor de slachtoffers hiervan. Hij is een agressieve debiel die meer dan terecht in de gevangenis zit.
Als echte wereldverbeteraar moet ome Elon natuurlijk wel groot denken.Wellicht kan Musk zich beter bezig houden met interne aangelegenheden.
Precies. Net als Bill Gates, Mark Zuckerberg en George Soros, zijn grote voorbeelden van mensen die ook met geld zich inkochten in partijen om de strategie/beleid te helpen bepalen. ('wie betaalt bepaalt', in de VS heel normaal)Als echte wereldverbeteraar moet ome Elon natuurlijk wel groot denken.
Dat zit er dik in inderdaad... Alleen daarom al maak ik me niet zoveel zorgen over de inmenging van Musk.Trump en Musk hebben allebei zúlke grote ego's dat ze eerder vroeger dan later (weer) knetterende ruzie zullen krijgen.
Dat is waarschijnlijk een prijs van de FIFA, want Messi krijgt 'm ook.Soros (topdonor democratische partij) krijgt vandaag de presidential award of freedom van Biden…
Tsja…
Een logisch besluit want de FIFA is ook democratisch.Dat is waarschijnlijk een prijs van de FIFA, want Messi krijgt 'm ook.
Jep.Oudejaarsnacht in Milaan eindigt in nachtmerrie voor Belgische Laura en haar vrienden: "Ze staken hun hand in mijn onderbroek"
Wat een feestelijke reis naar Milaan moest worden voor een groep jonge Luikenaars, eindigde in een traumatische ervaring. Laura (21) en haar vijf vrienden werden slachtoffer van fysieke en seksuele agressie op de beroemde Piazza del Duomo tijdens de viering van oud en nieuw. Ze deed haar verhaal...www.hln.be
De goedgelovigheid van die mensen na wat er in Keulen gebeurde blijft toch aandoenlijk.