Wat bedoel je?Ik vind het trouwens zielig goor Raisa Blommestein.
Deze haatbarbie had op X een tweet geplaatst dat ze het meest bizarre over de aanslag in Magdeburg vond, dat ze het niet kon benoemen want anders zou het OM bij haar op de stoep staan.Wat bedoel je?
Bedankt voor de uitleg.Deze haatbarbie had op X een tweet geplaatst dat ze het meest bizarre over de aanslag in Magdeburg vond, dat ze het niet kon benoemen want anders zou het OM bij haar op de stoep staan.
Ze was alleen maar met zichzelf bezig.
Wat een intens slecht mens is het.
Je zult daar dan heel veel übermongolen tegenkomen.Bedankt voor de uitleg.
Soms denk ik om toch maar op X te komen dat dat ultra rechtse speeltje van Musk helemaal kapot te maken.
Het was erger, er zijn er inmiddels een aantal overgestapt naar Bluesky.Je zult daar dan heel veel übermongolen tegenkomen.
Dat ben ik wel gewend en sla ze nog steeds neer indien dat nodig is.Je zult daar dan heel veel übermongolen tegenkomen.
Wat is dat?Het was erger, er zijn er inmiddels een aantal overgestapt naar Bluesky.
Het aantal debielen op Bluesky valt idd nog mee, maar er zit nu vooral een groep mensen dat druk bezig is elkaar constant gelijk te geven en op te hemelen. Maar het zal idd niet lang meer duren. Dat is bij elk social media platform zo (geweest).de concurrent van X waar nu nog relatief normaal volk zit maar een kwestie van tijd voordat alle paupers dat ook gevonden hebben en het X 2.0 is.
Waarschijnlijk verkeerde afslag genomen... Het zou me niet verbazen als er vlak voor de verkiezingen weer een misleidend verhaal naar buiten wordt gebracht. Er zijn ongetwijfeld mensen die er belang bij hebben dat bepaalde partijen niet te groot worden.....Dan is het in ieder geval wel logisch dat hij het christelijke kerstfeest gebruikt voor zijn aanslag in plaats van het islamitische suikerfeest.
Hij noemde Wilders een held, dus dat lijkt me inderdaad wel duidelijk.Hij riep Allah akbar bij zijn arrestatie Maar dat zou waarschijnlijk zijn om te misleiden. Echte moslims voeren geen aanslagen uit. Dat zijn alleen maar afd en Musk aanhangers die dat doen. De echte schuldigen van deze tragedie