Buitenlands nieuws

JFK

Well-known member
Wat bedoel je?
Deze haatbarbie had op X een tweet geplaatst dat ze het meest bizarre over de aanslag in Magdeburg vond, dat ze het niet kon benoemen want anders zou het OM bij haar op de stoep staan.
Ze was alleen maar met zichzelf bezig.
Wat een intens slecht mens is het.

gevegt

Well-known member
Deze haatbarbie had op X een tweet geplaatst dat ze het meest bizarre over de aanslag in Magdeburg vond, dat ze het niet kon benoemen want anders zou het OM bij haar op de stoep staan.
Ze was alleen maar met zichzelf bezig.
Wat een intens slecht mens is het.
Bedankt voor de uitleg.
Soms denk ik om toch maar op X te komen dat dat ultra rechtse speeltje van Musk helemaal kapot te maken.

Eef de Kip

Well-known member
de concurrent van X waar nu nog relatief normaal volk zit maar een kwestie van tijd voordat alle paupers dat ook gevonden hebben en het X 2.0 is.

Ik zit helemaal nergens op - behalve dit prachtige forum waar ruimte is voor een gezond geluid - en dat bevalt me uitstekend.

JMD

Well-known member
de concurrent van X waar nu nog relatief normaal volk zit maar een kwestie van tijd voordat alle paupers dat ook gevonden hebben en het X 2.0 is.
Het aantal debielen op Bluesky valt idd nog mee, maar er zit nu vooral een groep mensen dat druk bezig is elkaar constant gelijk te geven en op te hemelen. Maar het zal idd niet lang meer duren. Dat is bij elk social media platform zo (geweest).

Overigens is er laatst onderzoek gedaan naar wat er nu aan mensen op X zit, bleek ongeveer de helft van de Amerikaanse gebruikers op de Democraten te stemmen en de andere helft Republikeins. Je kan dus ook zeggen dat het nu meer in evenwicht is dan vroeger. En ach, debielen heb je overal, die kan je gewoon blokken/negeren (of je vermaken over zoveel domheid, en ik zie op X in mijn tijdlijn zowel idiote 'linkse' debielen langskomen als 'rechtse')

ALenstra

Well-known member
De Arabieren hadden de Duitsers meerdere keren gewaarschuwd voor die meneer. Maar er is daar blijkbaar niks mee gedaan.

Deathprod

Well-known member
Dan is het in ieder geval wel logisch dat hij het christelijke kerstfeest gebruikt voor zijn aanslag in plaats van het islamitische suikerfeest.
Waarschijnlijk verkeerde afslag genomen... Het zou me niet verbazen als er vlak voor de verkiezingen weer een misleidend verhaal naar buiten wordt gebracht. Er zijn ongetwijfeld mensen die er belang bij hebben dat bepaalde partijen niet te groot worden.....

zwammy

Well-known member
Hij riep Allah akbar bij zijn arrestatie Maar dat zou waarschijnlijk zijn om te misleiden. Echte moslims voeren geen aanslagen uit. Dat zijn alleen maar afd en Musk aanhangers die dat doen. De echte schuldigen van deze tragedie

Maasveld

Well-known member
Hij riep Allah akbar bij zijn arrestatie Maar dat zou waarschijnlijk zijn om te misleiden. Echte moslims voeren geen aanslagen uit. Dat zijn alleen maar afd en Musk aanhangers die dat doen. De echte schuldigen van deze tragedie
Hij noemde Wilders een held, dus dat lijkt me inderdaad wel duidelijk.

Bovenaan