Buitenlands nieuws

zwammy

Well-known member
Het is jammer dat zo'n briljant acteur als Kevin Spacey geen films meer kan maken, zit je met Vin Diesel opgescheept.
 

JMD

Well-known member
Afgelopen weekend was Pukkelpop. Het kwam dit jaar in het nieuws omdat een toeschouwers racistisch bejegend werd.

Blijkt alleen dat het slachtoffer zelf ook nou niet echt 'netjes' is gezien haar posts op diverse sociale media.
https://sceptr.net/2018/08/slachtoffer-racisme-pukkelpop-blijkt-zelf-racist/

Opnieuw weer zo'n voorbeeld van de grootste moralisten die zelf ook niet brandschoon blijken te zijn.

(Een ooggetuige van het incident heeft verklaard dat de dame in kwestie zich naar voren wilde 'vechten', mensen opzij duwend die al langer stonden te wachten om naar voren te komen, en zeggend dat zij meer recht had om vooraan te staan omdat de artiest een zwarte artiest was. Hmm, ik dacht dat we niet op kleur mochten letten??? Of geldt dat alleen maar als het tegen je gebruikt wordt?)
 

zwammy

Well-known member
Herrie in de kerk. De paus is blijkbaar vergeten dan wanneer je weet dat er ??n van je dienaren kinderen misbruikt je daar wel iets mee moet doen in plaats van denken dat bidden de zorgen wegneemt en we overgaan tot de orde van de dag.
 

zwammy

Well-known member
Oh ja, en oost Duitsland is geen west Duitsland. Benieuwd hoe moeder Merkel de nieuwe onrust gaat bestrijden.
 

zwammy

Well-known member
Mwah, bietje. Net zo krom als het naar hooligans trekken terwijl de aanleiding gewoon een moord was op iemand die 2 vrouwen wilde beschermen die werden aangerand.
 

zwammy

Well-known member
Ik heb mijn duits al goed ingezet iig. Irak en Syri? kwamen ze, maar misschien waren ze gewoon op vakantie. Dat heb ik er niet uit kunnen halen.
 
Bovenaan