Buitenlands nieuws

Max

Administrator
Forumleiding
Buitenlands nieuws

Ben ik het niet met hem eens. De paar keren dat ik mensen in Burka heb zien lopen hadden ze volgens mij ook wat gaas voor de ogen. Dan vind ik het meer op een terrasverwarmer lijken.

Maar hij kwam juist voor ze op door te ageren tegen een Burkaverbod.
 

JFK

Well-known member
Eventuele kritiek op de Turkse economie zal mogelijk strafbaar worden gesteld.
Een heerlijk land, dat Turkije.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Onderdeel van het economische plan?

Ik begrijp dat de Turkse voetbalclubs ook een beetje in de problemen komen nu de meeste contracten in euro?s en dollars zijn afgesloten.
 

Ska P 187

Well-known member
Ik hoop niet dat jullie te hard aan het lachen zijn, of denken jullie dat de Europese banken geen exposure hebben naar Turkije toe?
 

Atreides

Well-known member

Max

Administrator
Forumleiding
Het gevaar schuilt er wel in dat Erdogan NAVO info naar Rusland kan toespelen en de terroristjes Europa binnen kan laten wandelen.
 

gevegt

Well-known member
Het gevaar schuilt er wel in dat Erdogan NAVO info naar Rusland kan toespelen en de terroristjes Europa binnen kan laten wandelen.

Ze krijgen voorlopig dan ook niet de JFS' die ze besteld hebben. De piloten mogen alleen in de VS trainen. Zolang ze dat Russisch afweergeschut hebben komt er geen vliegtuig naar toe.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ze krijgen voorlopig dan ook niet de JFS' die ze besteld hebben. De piloten mogen alleen in de VS trainen. Zolang ze dat Russisch afweergeschut hebben komt er geen vliegtuig naar toe.

Ik begrijp dat ze wel van de F zoveel vliegtuigen die ook door de NAVO worden gebruikt informatie kunnen doorspelen. Maar jij hebt je er zo te lezen iets beter in verdiept.
 

gevegt

Well-known member
Ik begrijp dat ze wel van de F zoveel vliegtuigen die ook door de NAVO worden gebruikt informatie kunnen doorspelen. Maar jij hebt je er zo te lezen iets beter in verdiept.

Alleen ouwe meuk. Daar zit geen geheim meer in.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Buitenlands nieuws

Vind ik een beetje makkelijk van je JMD om vanuit Nederlands perspectief over Zweedse tradities te oordelen. Wij hebben in sommige delen van het land ook luilak.
 
Bovenaan