Buitenlands nieuws

JMD

Well-known member
Klopt, was ontzettend gaaf om een keer mee te maken maar ik hoef niet nog een keer. Het is zo groots dat je maar 1% meekrijgt ofzo.
Dat laatste is ook wat me tegenhield om naar Londen 2012 te gaan. Je mist zo ontzettend veel.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Dat laatste is ook wat me tegenhield om naar Londen 2012 te gaan. Je mist zo ontzettend veel.

Ik heb toen een dag bij de Paralympics meegemaakt, dat was ook fantastisch. Vorig jaar ben ik daar ook een dag naar het WK atletiek geweest, weer prachtig om mee te maken. Vooral de zege van Dafne Schippers op de 200 meter.
 

zwammy

Well-known member
De Manchester spijkerbom kinderen bij een concert 22 doden op ze geweten verwarde man was dus blijkbaar gewoon opgepikt door de Engelse marine in Libi?. Hopelijk dan maar de enige rotte appel van die lichting.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat was een paar weken terug iig wel zo in Engeland. Toen liep dat voor de ex-man mis en ging het over zijn 3-jarig kind ipv zijn ex-vrouw.
 

ElSimao

Active member
Ja en. Je denkt toch niet dat het een echte Belg is. Die zo n daad verricht ?

Voor zuur aanvallen e.d. heb je wel een licht getint kleurtje nodig.

Rand debielen.

Je hebt natuurlijk overal wel vreselijke mensen (zeker in Belgie, zie ene Dutroux), maar on sommige gemeenschappen gebeurt er gewoon meer dan in andere.

Mooiste voorbeeld vind ik gedrag bij natuurrampen. Op Haiti of in New Orleans breken dan rellen en chaos uit, met criminele bends die een slaatje uit de situatie willen slaan.

Natuurramp in Japan? Iedereen blijft rustig en ordentelijk.
 
Bovenaan