Buitenlands nieuws

Maasveld

Well-known member
Ga je nu daadwerkelijk posten verwijderen waar jij zelf graag het randje opzoekt.

Houd dan gewoon je smoel in deze discussies en gum het dan weg.

Want als jij over extreem rechtse types post, mag ik het over linkse fascisten hebben.
Nu ben ik toch wel benieuwd wat je hebt gepost.
 

Atreides

Well-known member
En zouden de gasten die minister Blok (redelijk terecht) hebben zitten affikken vanochtend nog tijd gehad om zich te verlustigen op de grootse successen van de Zweedse multiculturele heilstaat?

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achtergrond/bendegeweld-teistert-gemoedelijk-zweden-eerst-schoot-men-elkaar-nog-door-de-knieen-nu-door-het-hoofd-~b7d93969/?utm_campaign=shared_earned&utm_medium=social&utm_source=twitter

In L?beck is een verwarde man de bus ingestapt na het vrijdaggebed.

Hij schafde het niet meer?
 

ElSimao

Active member
"Van de 100 mannen van wie vast was komen te staan dat ze sinds 2013 bij een moord of moordpoging waren betrokken, hadden er 90 ??n of twee ouders geboren in het buitenland, meldde het dagblad Dagens Nyheter vorig jaar na onderzoek. De krant deed een soort steekproef in de gerechtelijke procedures van 53 veroordeelde daders en 47 beschuldigde personen. Vervolgens ontdekte Dagens Nyheter in de openbare registers van de burgerlijke stand en andere bronnen dat ongeveer de helft van de onderzochte groep zelf als migrant was gekomen, en de rest in Zweden was geboren. Veruit de meerderheid van de mannen had wortels in landen uit het Midden-Oosten en Noord-Afrika, aldus Dagens Nyheter."

En Europa is actief bezig meer en meer van dat soort mensen binnen te halen..
 

zwammy

Well-known member
Zolang ze niet zo extremistisch zijn als Tommy Robinson en zijn fans zal het wel meevallen met de misdaden.
 

erka

Well-known member
Door die brand bij Athene is een vakantiehuisje afgefikt, waar ik ooit nog in gezeten heb bij de OS 2004. Dan komt het wel heel dichtbij :D
Huisje was trouwens van een wat vreemd Engels stel.
 

JMD

Well-known member
Door die brand bij Athene is een vakantiehuisje afgefikt, waar ik ooit nog in gezeten heb bij de OS 2004. Dan komt het wel heel dichtbij :D
Huisje was trouwens van een wat vreemd Engels stel.

Jij hebt de Spelen van 2004 bezocht? Gaaf. Wat heb je gekeken/bezocht toen?
 

erka

Well-known member
Jij hebt de Spelen van 2004 bezocht? Gaaf. Wat heb je gekeken/bezocht toen?

Klopt, was ontzettend gaaf om een keer mee te maken maar ik hoef niet nog een keer. Het is zo groots dat je maar 1% meekrijgt ofzo.

Uit mijn hoofd toen het volgende gezien:

- Een keer atletiek 's avonds. Oa de 400m horden die een Griekse won die later nogal aan de dope zat. 200m heren.
- Judo. Dat was enorm leuk, voor mij een van de hoogtepunten. Had ik nooit verwacht. Judo is echt enorm spannend om te kijken. Op TV al maar in de hal helemaal
- Basketbal kwartfinale Argentini?-Griekenland. Ginobili. Enorm geluk mee, hadden gewoon die avond in het pakket. Maar ja Griekenland verloor, dus publiek was niet blij :)
- Volleybal een dameswedstrijd en een herenwedstrijd in de poules. On-ge-lo-fe-lijk saai. Echt geen ruk aan. Zijn ook eerder weggegaan
- Badminton met Mia Audina
- Dameshockey, was ook heel leuk. Gaat supersnel.

Zoals gezegd, was leuk om een keer mee te maken maar hoeft niet nog een keer want had bijna alles gemist :D
 
Bovenaan