Buitenlands nieuws

zwammy

Well-known member
En nog met heel het gezin kunnen vluchten, kijken onder welke naam ze de volgende boot pakken.
 

gevegt

Well-known member
Hij is door de Koerdische politie op het vliegtuig gezet richting Duitsland.
Dat gaat lekker vlot.
 

gevegt

Well-known member
Wilders ondersteunt dus een veroordeelde crimineel die de rechtsstaat aan zijn laars lapt.

In Londen zijn duizenden mensen de
straat op gegaan om te demonstreren
voor de vrijlating van Tommy Robinson,
de Britse anti-islamactivist die is
opgepakt toen hij filmde bij een
zedenzaak.

Bij de manifestatie waren verschillende
sprekers, onder wie Geert Wilders.De
PVV-leider pleitte in zijn toespraak
voor de vrijlating van Robinson.Na
afloop werd hij door tientallen agenten
terug naar zijn auto begeleid.

Robinson kreeg onlangs dertien maanden
cel opgelegd.Britse media mochten
aanvankelijk niet publiceren over zijn
zaak.Dat leidde tot veel kritiek.
 

Janssen

Well-known member
Volgens mij zijn de criminelen in dit verhaal toch echt die gasten die met meisjes van 11 jaar oud aan de slag gingen maar het kan aan mij liggen natuurlijk.
 

JMD

Well-known member
Volgens mij zijn de criminelen in dit verhaal toch echt die gasten die met meisjes van 11 jaar oud aan de slag gingen maar het kan aan mij liggen natuurlijk.

Nee, want dat zijn moslims, en die zijn nooit fout natuurlijk. Boe Geert Wilders... :p
 

SanMark.

Well-known member
Volgens mij zijn de criminelen in dit verhaal toch echt die gasten die met meisjes van 11 jaar oud aan de slag gingen maar het kan aan mij liggen natuurlijk.

Ach als je alles op Wilders kunt afschuiven en in Engeland op die gast, dan kun je de rest wat echt belangrijk is onder het tapijt schuiven.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Buitenlands nieuws

Ach als je alles op Wilders kunt afschuiven en in Engeland op die gast, dan kun je de rest wat echt belangrijk is onder het tapijt schuiven.

Kwestie van prioriteiten. Zolang de Islam maar buitenspel blijft is alles prima.
 

gevegt

Well-known member
Het gaat Wilders trouwens helemaal niet om de slachtoffers. Dat interesseert hem bar weinig.

Afijn, ik ga zo naar de kroeg om met een paar vrienden het einde van de ramadan te vieren.
 
Bovenaan