Buitenlands nieuws

gevegt

Well-known member
Die man wordt overgeplaatst naar een gevangenis met 71% moslimpopulatie (de vorige was dat 2%) en heeft al doodsbedreigingen ontvangen in die gevangenis...
Misschien wil de Britse OM het probleem op deze manier oplossen?

Zo dom zijn hopelijk wel.
Wij als zeenatie en baggeraars moeten zo snel mogelijk dat eiland zo ver mogelijk laten afdrijven.
 

zwammy

Well-known member
Feiten:

180x aangifte gedaan door een maatschappelijk werkster --> niets mee gedaan.
Telford: 1000 slachtoffers, jongste 11 jaar. Vanaf 1980.
Rotherham: 1500 slachtoffers, jongste 11. Vanaf 1997
Newcastle: 700 slachtoffers jongste 12 vanaf 2007

Iemand van het parlement zei dat de afkomst eerder genoemd moest worden ---> moest aftreden.
Quote van een ander parlementslid:
Those abused girls in Rotherham and elsewhere just need to shut their mouths. For the good of diversity."
---> kreeg promotie

84% van de grooming gangs zijn moslims, totaal % moslims: 7


Maar Tommy Robinson deed filmen zonder toestemming en dat is dus blijkbaar iets meer strafbaar.
 

JMD

Well-known member
Welja, ga jij me nu ter verantwoording roepen?
Doe een beetje normaal en lees eens goed wat ik post.

Dat jij een complot ziet, is jouw probleem, niet de mijne.
Beantwoord mijn vraag eens. Jij loopt te verkondigen dat 'het niet mag' wat die Robinson doet. Waarom mag de man in dat filmpje dat dan wel? Hoe komt dat?

De feiten van zwammy spreken voor zich. Hier is iets goed mis.
 

gevegt

Well-known member
Beantwoord mijn vraag eens. Jij loopt te verkondigen dat 'het niet mag' wat die Robinson doet. Waarom mag de man in dat filmpje dat dan wel? Hoe komt dat?

De feiten van zwammy spreken voor zich. Hier is iets goed mis.

Waar zeg ik dat die andere man het wel mag doen?
Echt JMD, leer lezen.
 

gevegt

Well-known member
Jij had uberhaupt de vraag nog niet beantwoord, dus kan ik ook niet lezen wat jij er van vindt. Ik kan geen telepathie of gedachten lezen...

Ik vind dat als je de wet overtreedt en een waarschuwing krijgt, en daarna alsnog de fout ingaat je een de straf verdiend die er voor staat. Dat vond die man zelf trouwens ook.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
De rapper XXXTentacion is vandaag doodgeschoten in Miami.

Ik ken de beste man niet en zijn muziek ook niet. Maar even googlen leert me dat deze man, naast zijn muziek, bekend is geworden vanwege het mishandelen van zijn zwangere vriendin, het plegen van een gewapende overval, illegaal wapenbezit en diverse andere mishandelingen. Maar volgens TMZ had hij echter geen problemen met mensen die hem naar het leven zouden staan.
 
Bovenaan