Mario
Well-known member
Het begin van de anschluss.Het toch wel grappig dat Canada en Mexico nu helpen om de branden te blussen.
Het begin van de anschluss.Het toch wel grappig dat Canada en Mexico nu helpen om de branden te blussen.
Nee, jij zou idd meer op BlueSky passen, een spiegelpaleis voor mensen die aan elkaar bevestigen hoe goed ze wel niet zijn.X is voor gekkies. Komen beschaafde mensen als ik dus niet.
Ook niet, dat ik kritisch op jou ben zegt niks over wat ik van mezelf vind. Ik ben niet politiek correct, ik heb grwoon eenhekel aan alles. Maar aangezien jij in dit soort topics voornamelijk onzin uitkraamt past die opmerking van jou goed bij de rest van je oeuvre.Nee, jij zou idd meer op BlueSky passen, een spiegelpaleis voor mensen die aan elkaar bevestigen hoe goed ze wel niet zijn.
Waarvan 1 een Syrische achtergrond heeft en de ander een Marokkaanse.Een verwarde afghaan valt een kinderdagverblijf binnen en vermoord een meisje van 2 en een omstander die ingrijpt.
Hij had op 11 december aangegeven dat hij terug wilde naar Afghanistan. Dan krijg je in Duitsland 30 dagen de tijd om te vertrekken. Zo nodig helpt de overheid met je vertrek. Bayern heeft dat niet gedaan.Een verwarde afghaan valt een kinderdagverblijf binnen en vermoord een meisje van 2 en een omstander die ingrijpt.
Nee, dat ze er een wahlkampf van maken door constant een ander de schuld in de schoenen te schuiven.Wat wil je nu eigenlijk zeggen? Dat het de schuld van bayern of de csu is?
Dat maakt het nog niet terecht.Ja maar dat is inherent aan elke aanslag.
StatusIk moest lachen en vroeg me ook af: waarom?
Elon Musk zet zichzelf neer als gamer van wereldklasse, maar valt spectaculair door de mand
Elon Musk stut zijn status als nerd-held met de claim een uitzonderlijk begaafde gamer te zijn. Al langer vermoedden gamers dat hij anderen betaalt om prestaties neer te zetten waar hij vervolgens zelf online mee pocht. Musk heeft nu toegegeven dat dat klopt.www.volkskrant.nl