gevegt
Well-known member
Als het aan die boeren ligt, bestaat die dan niet meer.Over drie weken ben ik weer in de Heimat.
Als het aan die boeren ligt, bestaat die dan niet meer.Over drie weken ben ik weer in de Heimat.
Gelukkig hebben ze steun van Raisa en Eva, want die zijn o zo begaan met de boeren.Als het aan die boeren ligt, bestaat die dan niet meer.
Hou wel rekening met vertragingen. DB presteert momenteel heel slecht.Gelukkig hebben ze steun van Raisa en Eva, want die zijn o zo begaan met de boeren.
Ik ga overigens met de trein, maar er is ook veel onvrede bij het personeel van DB. Het zou me niets verbazen als er weer stakingen gaan plaatsvinden.
Oh ja, DB is echt een drama geworden.Hou wel rekening met vertragingen. DB presteert momenteel heel slecht.
Naar de DDR?Over drie weken ben ik weer in de Heimat.
Net als het keurkorps van de DFB.Hou wel rekening met vertragingen. DB presteert momenteel heel slecht.
Omdat de regering geen subsidie over hun brandstof meer wil geven.Waarom zijn ze boos?
JawohlNaar de DDR?
Ze zijn nog niet tevreden. De regering wil de subsidie nu trapsgewijs afschaffen. De boeren willen niks inleveren.Duitse regering zwakt omstreden belastingplan landbouw af na protesten
De Duitse regering ziet na protesten in het land af van een abrupte stop op brandstofsubsidies voor boeren. In plaats daarvan worden ze de komende jaren afgebouwd. Een uitzonderingspositie voor belasting op landbouwvoertuigen blijft bestaan.www.nu.nl
Heeft niet lang geduurd
Dat gaat over de voertuigen zelf. De subsidie op de brandstof gaat er alsnog geleidelijk af.Uitzondering op landbouwvoertuigen blijft bestaan staat er in. Willen ze nog meer dan?
Ik las dat ze die racistische huppelkutjes op niet heel vriendelijke wijze hebben verzocht om weg te blijven.Gelukkig hebben ze steun van Raisa en Eva, want die zijn o zo begaan met de boeren.
Vanaf woensdag rijden er geen treinen in Duitsland.Gelukkig hebben ze steun van Raisa en Eva, want die zijn o zo begaan met de boeren.
Ik ga overigens met de trein, maar er is ook veel onvrede bij het personeel van DB. Het zou me niets verbazen als er weer stakingen gaan plaatsvinden.
Ik weet het, maar ik ga over drie weken pas.Vanaf woensdag rijden er geen treinen in Duitsland.
De laatste tijd wel.Vergis ik me of staken ze bij de DB wel heel erg vaak?