Buitenlands nieuws

JFK

Well-known member
Als het aan die boeren ligt, bestaat die dan niet meer.
Gelukkig hebben ze steun van Raisa en Eva, want die zijn o zo begaan met de boeren.
Ik ga overigens met de trein, maar er is ook veel onvrede bij het personeel van DB. Het zou me niets verbazen als er weer stakingen gaan plaatsvinden.
 

gevegt

Well-known member
Gelukkig hebben ze steun van Raisa en Eva, want die zijn o zo begaan met de boeren.
Ik ga overigens met de trein, maar er is ook veel onvrede bij het personeel van DB. Het zou me niets verbazen als er weer stakingen gaan plaatsvinden.
Hou wel rekening met vertragingen. DB presteert momenteel heel slecht.
 

zwammy

Well-known member
Aha, flinke verhoging van de prijzen dus.las van de week dat alle benzine in dld flink gaat stijgen, in België gaat het nog verder naar beneden.
 

gevegt

Well-known member

Heeft niet lang geduurd
Ze zijn nog niet tevreden. De regering wil de subsidie nu trapsgewijs afschaffen. De boeren willen niks inleveren.
 

gevegt

Well-known member
Gelukkig hebben ze steun van Raisa en Eva, want die zijn o zo begaan met de boeren.
Ik ga overigens met de trein, maar er is ook veel onvrede bij het personeel van DB. Het zou me niets verbazen als er weer stakingen gaan plaatsvinden.
Vanaf woensdag rijden er geen treinen in Duitsland.
 

Batigoal

Well-known member
Afgelopen nacht hebben de Amerikanen en Britten doelen van de Houthi's in Jemen aangevallen. Dan breidt het conflict zich toch nog flink uit.
 
Bovenaan