En ik maar denken dat er geen tunnels waren.Waar ze die mennekes uithalen
Dat was ook wel een leuk referendum, aan de bevolking van Venezuela vragen of ze vinden dat de olierijke gebieden aan de andere kant van de grens van hen zijn...Ondertussen in Zuid Amerika
Angst voor een nieuwe oorlog, deze keer in Zuid-Amerika
De spanningen tussen de Zuid-Amerikaanse buurlanden Venezuela en Guyana zijn de laatste dagen zo hoog opgelopen dat grootmacht Brazilië het leger naar de grens heeft gestuurd. De VN gaan zich vrijdag over het conflict buigen. Inzet van de spanningen is een voormalige kolonie van Nederland...www.ad.nl
Nee zijn er ook niet volgens mij. PropagandaEn ik maar denken dat er geen tunnels waren.
Hoef je niet bang voor te zijn. Antwerpen doet niet aan carnaval. Alleen de plaatselijke FC moet op zoek naar een nieuwe TDDan word ik ook boos. Antwerpen erbij, de gedachte alleen al. Nog meer van die zuiderlingen met hun carnaval.
Haha, zelfs hierbij de racismekaart trekken.Hop hop, terug naar de prehistorie
Franse leerlingen boos om naaktschilderij in de klas, docenten leggen uit angst werk neer
Leerkrachten van een Franse school hebben hun werk tijdelijk neergelegd omdat zij zich bedreigd voelden. De situatie was ontstaan nadat enkele leerlingen hadden geklaagd over een renaissanceschilderij met naakte vrouwen dat in de les was vertoond.www.volkskrant.nl
Fake, dit is gewoon in Heerlen.
natuurlijk nog niet geverifieerd maar dit lijkt wel op een tunnel.
Valt me nog mee dat ze het rectificeren.
De Nos heeft de context van Joden die aan orgaanhandel doen niet kunnen vinden. na 23 uur een rectificatie. Knap staaltje journalistiek weer. Misschien moeten ze nog wat meer staatsgeld krijgen voor het onderzoek.