Buitenlands nieuws

Mario

Well-known member
Ondertussen in Zuid Amerika

 

JMD

Well-known member
Ondertussen in Zuid Amerika

Dat was ook wel een leuk referendum, aan de bevolking van Venezuela vragen of ze vinden dat de olierijke gebieden aan de andere kant van de grens van hen zijn...
Ik stel voor dat wij hier een referendum houden of we Antwerpen bij NL willen hebben, en dan vervolgens verbaasd reageren als de Belgen boos worden.
 

erka

Well-known member
Dan word ik ook boos. Antwerpen erbij, de gedachte alleen al. Nog meer van die zuiderlingen met hun carnaval.
 
  • Haha
Waarderingen: JMD

De Wolf

Well-known member
Dan word ik ook boos. Antwerpen erbij, de gedachte alleen al. Nog meer van die zuiderlingen met hun carnaval.
Hoef je niet bang voor te zijn. Antwerpen doet niet aan carnaval. Alleen de plaatselijke FC moet op zoek naar een nieuwe TD
 
  • Haha
Waarderingen: JMD

Maasveld

Well-known member

zwammy

Well-known member
Flinke boerenprotesten in Duisland en Frankrijk trouwens de laatste tijd. Nog geen idee waarom maar het lijkt ook alleen nog maar toe te nemen.
 

erka

Well-known member
Zal wel weer een psychose zijn he. In de fik steken en ophangen aan de hoogste boom dat soort figuren!
 

erka

Well-known member
Dader is doodgeschoten. Goed zo.
Edit: zichzelf doodgeschoten na minimaal 15 andere jonge levens de dood in te hebben gejaagd en levens van families te hebben verwoest. Lafbek.
Oh, en hij heeft zijn vader ook nog eventjes vermoord.
edit: oh en ook nog een andere man en een kind van de week. Wat een monster.
 
Laatst bewerkt:

gevegt

Well-known member
In Duitsland zijn de boeren boos. Volgende week gaan daar de trekkers de straat op. Mocht je er toevallig heen moeten kun je uren vertraging oplopen.
 
Bovenaan