Buitenlands nieuws

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Het eerste bericht vanuit het buitenland wat op het BBC nieuws is voorgelezen is van Willem-Alexander, Maxima en Beatrix. Nog niks van andere landen voorgelezen, alleen van hun.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het eerste bericht vanuit het buitenland wat op het BBC nieuws is voorgelezen is van Willem-Alexander, Maxima en Beatrix. Nog niks van andere landen voorgelezen, alleen van hun.

Dat doet onze Koninklijke familie toch goed.
 

erka

Well-known member
Overigens zal impact van overlijden van Beatrix te harer tijd in Nederland ook best impact hebben denk ik.
(ervan uitgaande dat WA en Maxima nog een tijdje meegaan)
 

erka

Well-known member
Voor de liefhebbers van dit soort tradities en ceremonies komen er een hoop bijzondere momenten aan. Natuurlijk de begrafenis straks. En Charles wordt direct koning in een kleine ceremonie. De werkelijke kroning is pas over paar maand. Ik vind t wel mooi altijd.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Er zullen veel bezoekers naar deze regio komen de komende weken. Balmoral Castle is hier ongeveer een uurtje rijden vandaan.

Dit gaan we wel merken hier.
 

JMD

Well-known member
Ben benieuwd naar de gevolgen zijn voor mijn geplande reis naar Liverpool. Zal de sport wel doorgaan?
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat de UEFA toestaat dat Europees voetbal wordt stilgelegd. PL zal er misschien wel uitgaan.
Maar dat jij een andere midweek Liverpool gaat krijgen dan je gepland hebt is wel duidelijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

ALenstra

Well-known member
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat de UEFA toestaat dat Europees voetbal wordt stilgelegd. PL zal er misschien wel uitgaan.
Maar dat jij een andere midweek Liverpool gaat krijgen dan je gepland hebt is wel duidelijk.
Als de Britse autoriteiten bepalen dat er helemaal geen voetbal is in die tien dagen van rouw dan heeft de UEFA daarmee te dealen.
 
Bovenaan