JMD
Well-known member
Wij gingen ook van koningin naar koning...Nogal logisch want onze hoofdpersoon is ook altijd dezelfde
Ja idd die olympische opening. Briljant
Wij gingen ook van koningin naar koning...Nogal logisch want onze hoofdpersoon is ook altijd dezelfde
Willem van Oranje, dus dan klopt het volkslied weer.Wij gingen ook van koningin naar koning...
Leve de koning en Máxima….Wij veranderen het volkslied niet eens... . Over 'dat is het' gesproken...
Openingen zijn vaak saai, maar die was inderdaad geweldig.
Sowieso fantastische opening was dat. Vol Britse humor en verrassingen.
Het eerste bericht vanuit het buitenland wat op het BBC nieuws is voorgelezen is van Willem-Alexander, Maxima en Beatrix. Nog niks van andere landen voorgelezen, alleen van hun.
Eens. En het mooie is dat Elizabeth hier bij het horen van het plan direct mee instemde om mee te doen.
Sowieso fantastische opening was dat. Vol Britse humor en verrassingen.
In dat geval verwacht ik van jou een verslag ter plaatse.Er zullen veel bezoekers naar deze regio komen de komende weken. Balmoral Castle is hier ongeveer een uurtje rijden vandaan.
Dit gaan we wel merken hier.
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat de UEFA toestaat dat Europees voetbal wordt stilgelegd. PL zal er misschien wel uitgaan.Ben benieuwd naar de gevolgen zijn voor mijn geplande reis naar Liverpool. Zal de sport wel doorgaan?
Vermoedelijk gaat het weekend erna er ook uit, dan zal namelijk hoogstwaarschijnlijk de begrafenis zijn.Komend weekend zal er wel uitgaan. De week daarop wordt lastig met een overvolle kalender.
Als de Britse autoriteiten bepalen dat er helemaal geen voetbal is in die tien dagen van rouw dan heeft de UEFA daarmee te dealen.Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat de UEFA toestaat dat Europees voetbal wordt stilgelegd. PL zal er misschien wel uitgaan.
Maar dat jij een andere midweek Liverpool gaat krijgen dan je gepland hebt is wel duidelijk.