Buitenlands nieuws

Maasveld

Well-known member
Volgens mij lees je dan wat je wilt lezen. Alle artikelen die ik lees geven aan dat het gaat om blokkades waarbij wegen zijn geblokkeerd en al het handelsverkeer tot stilstand is gekomen.
Dit veroorzaakt een hoop overlast voor iedereen.
Protesteren tegen het coronabeleid mag best maar blijkbaar niet op deze manier wat voor iedereen heel veel overlast veroorzaakt.






Allemaal MSM dus.
 

zwammy

Well-known member
Dat twitter berichtje gaat dus over de rechtse Trump aanhangers in de VS die de chauffeurs financieel ondersteunen en daardoor die blokkades in stand kunnen houden, die wil Canada dus ook aanpakken.
Al met al gaat het er dan dus niet om dat je niet tegen het coronabeleid bent maar dat het er om gaat hoe je dat tot uiting brengt.
Dat ik mi net even wat anders maar ik ben bang dat het aan mij zal liggen.

Ach, staat voor staat laten de verplichteng vallen dus het lijkt prima te werken die 20 vrachtwagens die er staan. Verder zal het mij m'n reet roesten welke kant het op gaat, sowieso heel bizar om het geld te blokkeren, we hebben het niet over IS.
 

zwammy

Well-known member
Ja ok maar het is dus niet zo dat als je tegen de maatregelen bent dat dat 1 op 1 betekent dat je bankrekening wordt geblokkeerd maar goed, nuance.

Dat geloof ik niet.


Er is weinig nuance aan een bankrekening blokkeren door een overheid. Dat doe je alleen in de extreemste gevallen, niet om een blokkade zonder geweld.

Dat mag
 

JMD

Well-known member
Er is weinig nuance aan een bankrekening blokkeren door een overheid. Dat doe je alleen in de extreemste gevallen, niet om een blokkade zonder geweld.
Precies. Bankrekeningen blokkeer je bij terroristen enz.. Niet bij vreedzame demonstranten. En zolang het geld van die donaties eerlijk verdiend is (en niet gefinancieerd door bv witwassen, terrorisme, drugshandel enz) heb je daar van af te blijven. Als Hongarije of Polen bankrekeningen blokkeert van de oppositie schreeuwt iedereen (terecht) moord en brand. Maar nu is het van demonstranten tegen verplichte vaccinatie en idiote maatregelen en het wordt goed gevonden...

Trudeau begint een kat in het nauw te worden. Doet steeds gekkere maatregelen.
 

JMD

Well-known member
Precies. Helemaal normaal.
Nu even wachten tot er in Hongarije of Polen een demonstratie wordt neergeslagen, en vervolgens de demonstranten worden opgepakt. Ben benieuwd hoe er dan op gereageerd gaat worden....
 

gevegt

Well-known member
Precies. Helemaal normaal.
Nu even wachten tot er in Hongarije of Polen een demonstratie wordt neergeslagen, en vervolgens de demonstranten worden opgepakt. Ben benieuwd hoe er dan op gereageerd gaat worden....
Die zijn er allang geweest.
Binnen een paar uur waren de homoseksuelen in elkaar geslagen en opgepakt. Niet veel later waren er nieuwe wetten om de jeugd te beschermen tegen dit soort ziektes.
 
Bovenaan