Buitenlands nieuws

Jamel

Administrator
Forumleiding

Ska P 187

Well-known member
Er zijn een hoop vreemde kerels op deze aardkloot.
Onschuldig tot tegendeel bewezen is voor mij overigens nog wel een dingetje, maar goed.
22 dames die niet meer kunnen slapen zijn er wel veel.
 

erka

Well-known member
Tenminste 5 neergeschoten en 13 gewonden. Lijkt een willekeurige daad te zijn van een gestoorde gek, als ik de eerste berichten zo lees.

edit: niet 5 doden
 

ALenstra

Well-known member
De politie van Kopenhagen zoekt een Nederlander die verdacht wordt van marteling en moord in een hotelkamer in Kopenhagen. Die Nederlander schijnt Yayhe O. te heten.
 

erka

Well-known member
Amper nog nieuws maar er heeft weer eens een Amerikaanse Neanderthaler 14 kinderen doodgeschoten op een basisschool.
 

erka

Well-known member
Ik ken de achtergrond van de dader niet, dus ik ga niet oordelen.
Het blijft voor mij wel onbegrijpelijk dat zoiets zo vaak daar mag blijven voor komen.

Sja, zolang de grote meerderheid van Amerikanen gewoon 2nd Amendment wil houden, verandert er niks. Is niet alleen politiek maar de mensen willen er zelf ook niet vanaf.
 

Batigoal

Well-known member
Sja, zolang de grote meerderheid van Amerikanen gewoon 2nd Amendment wil houden, verandert er niks. Is niet alleen politiek maar de mensen willen er zelf ook niet vanaf.
En het argument is dan vaak dat als die leraar nou gewoon een wapen bij zich had, dan had hij de dader kunnen schieten en was deze shooting niet gebeurd.
 

gevegt

Well-known member
En het argument is dan vaak dat als die leraar nou gewoon een wapen bij zich had, dan had hij de dader kunnen schieten en was deze shooting niet gebeurd.
Deze argumentatie is misschien wel het grootste verschil tussen de VS en Europa. Laten we dat aub zo houden.
 
Bovenaan