Mja, ik vind het echt te walgelijk voor woorden.Ahh, goed prater!!
Weer een witte dus?Amper nog nieuws maar er heeft weer eens een Amerikaanse Neanderthaler 14 kinderen doodgeschoten op een basisschool.
Weer een witte dus?
Of doel je op een ras wat geen aangezichtsbeharing heeft?
Ik ken de achtergrond van de dader niet, dus ik ga niet oordelen.Op primitief gedrag.
Ik ken de achtergrond van de dader niet, dus ik ga niet oordelen.
Het blijft voor mij wel onbegrijpelijk dat zoiets zo vaak daar mag blijven voor komen.
En het argument is dan vaak dat als die leraar nou gewoon een wapen bij zich had, dan had hij de dader kunnen schieten en was deze shooting niet gebeurd.Sja, zolang de grote meerderheid van Amerikanen gewoon 2nd Amendment wil houden, verandert er niks. Is niet alleen politiek maar de mensen willen er zelf ook niet vanaf.
Deze argumentatie is misschien wel het grootste verschil tussen de VS en Europa. Laten we dat aub zo houden.En het argument is dan vaak dat als die leraar nou gewoon een wapen bij zich had, dan had hij de dader kunnen schieten en was deze shooting niet gebeurd.
Amper nog nieuws maar er heeft weer eens een Amerikaanse Neanderthaler 14 kinderen doodgeschoten op een basisschool.