Buitenlands nieuws

Jamel

Administrator
Forumleiding
Da's heftig man. Sterkte voor jou en je collega's!

Nog meer slecht nieuws: het Marokkaanse jongetje Rayan wat vast kwam te zitten in een metersdiepe put, bleek na een reddingsoperatie van een aantal dagen te zijn overleden.
 

gevegt

Well-known member
Da's heftig man. Sterkte voor jou en je collega's!

Nog meer slecht nieuws: het Marokkaanse jongetje Rayan wat vast kwam te zitten in een metersdiepe put, bleek na een reddingsoperatie van een aantal dagen te zijn overleden.
Dat is ook heel droevig. Wat zal die vader er een trauma aan overhouden.
 

JMD

Well-known member
Jep. Maar dat was toch alleen maar complotdenken....

Die TRudeau is overigens wel flink op weg om de meest foute premier van een democratisch land ooit te worden... Die gebruikt tactieken die dictators ook gebruiken
 

JMD

Well-known member
Trudeau heeft in Canada gedreigd de rekeningen te blokkeren van mensen met de verkeerde mening lieve mensen ;) lijkt er een bankrun te ontstaan in Canada. Ben benieuwd wat de financiële gevolgen gaan zijn daar.

De provincie Quebec (sowieso de provincie met de grootste 'schijt aan Canada-mentaliteit') heeft gezegd binnenkort de verplichte vaccinatie los te laten...
 

Eef de Kip

Well-known member
Het gaat er toch niet om dat ze tegen het coronabeleid zijn? Het gaat er volgens mij om dat ze alles geblokkeerd hebben en overlast voor iedereen veroorzaken.
 

Eef de Kip

Well-known member
Volgens mij lees je dan wat je wilt lezen. Alle artikelen die ik lees geven aan dat het gaat om blokkades waarbij wegen zijn geblokkeerd en al het handelsverkeer tot stilstand is gekomen.
Dit veroorzaakt een hoop overlast voor iedereen.
Protesteren tegen het coronabeleid mag best maar blijkbaar niet op deze manier wat voor iedereen heel veel overlast veroorzaakt.






 

Eef de Kip

Well-known member
Dat twitter berichtje gaat dus over de rechtse Trump aanhangers in de VS die de chauffeurs financieel ondersteunen en daardoor die blokkades in stand kunnen houden, die wil Canada dus ook aanpakken.
Al met al gaat het er dan dus niet om dat je niet tegen het coronabeleid bent maar dat het er om gaat hoe je dat tot uiting brengt.
Dat ik mi net even wat anders maar ik ben bang dat het aan mij zal liggen.
 
Bovenaan