De Wolf
Well-known member
Je bent mild. Ik zou zeggen bind een stuk touw om hun knakworst en sleep ze achter een auto over de Afsluitdijk. Uiteraard wel buitendijks.Ja en verkrachters zoals Ali B en die Rietbergen graag hun penis eraf.
Je bent mild. Ik zou zeggen bind een stuk touw om hun knakworst en sleep ze achter een auto over de Afsluitdijk. Uiteraard wel buitendijks.Ja en verkrachters zoals Ali B en die Rietbergen graag hun penis eraf.
Je bent mild. Ik zou zeggen bind een stuk touw om hun knakworst en sleep ze achter een auto over de Afsluitdijk. Uiteraard wel buitendijks.
En Marco B?Wat Ali B betreft sta ik volledig achter erka, Die wil ik zelf nog wel in de fik steken.
En Marco B?
Dan kan ik ook wel roepen dat iedereen met een achternaam die begint met een E een engerd is.
Dan kan ik ook wel roepen dat iedereen met een achternaam die begint met een E een engerd is.
Ik heb al sinds het begin der tijden een gruwelijke bloedhekel aan Ali B. Marco B mogen ze wat mij betreft gewoon 145 jaar opsluiten.En Marco B?
Voor wie ene Baudet als goeroe heeft niet.Sowieso zijn die hippies uit de jaren 60 niet voor rede vatbaar als het op corona aan komt.
Jolink, Smeets, van Rossum, Derksen. Deze uit Amerika.
En dan vergeet ik er nog een aantal.
Hitler.Wie heeft Baudet als Goeroe ?
Neil Young haalt z'n muziek van Spotify omdat daar iemand die de corona vaccinaties in twijfelt zet een podcast heeft. Hij brengt het nu onder naar Amazon waar je boeken kunt kopen van mensen die je uitleggen hoe je autisme kunt genezen 😂😂