Boeken

Abubakari

Well-known member
Nee, deze is beter dan de meeste spelers van NAC.

Mij boeien boeken over een voetballer vrij zelden, deze laat ik dus ook aan mij voorbij gaan.
 

zwammy

Well-known member
Haha ja jongen. Daarom verliest het nationale elftal van 15 jarige. Een beetje als jong Ajax, die lieten NAC toen ook alle hoeken van het veld zien 😁😁
 

Maasveld

Well-known member
Beste vrouwelijke voetballer. Dus even goed als de plaatselijke topscoorder van de C3. Benieuwd naar zijn boek dan.
 

Abubakari

Well-known member
Jong Ajax wint dan weer bij Cambuur. Het Cambuur wat in Breda met 0-4 won.

Nee, die Rapinoe zou bij NAC in de basis staan.
 

zwammy

Well-known member

Kijk, daar heb ik wat aan. Mooi boek, in 1x uitgelezen 👍

Prima Abu, heb hier echt geen zin in vandaag.
 

Batigoal

Well-known member
Haha ja jongen. Daarom verliest het nationale elftal van 15 jarige. Een beetje als jong Ajax, die lieten NAC toen ook alle hoeken van het veld zien 😁😁

Trek je bij de prestaties van een Wüst of Van Vleuten ook telkens de vergelijking met de mannelijke sporters?
 

BlauwVinger

Well-known member
Wool City Rivals; A History In Colour

GIs29JQ.jpg


Voetbal in Bradford. Prachtige illustraties van Valley Parade en Park Avenue.

ooyzR42.jpg


7kJ2JBi.jpg
 

Abubakari

Well-known member
65 boeken gelezen in 2020. Dit zijn ze, inclusief het boek van het jaar (uit 1981).
 

Abubakari

Well-known member
Ik heb de door Studio Sport commentator Philip Kooke geschreven biografie over Frank Kramer gelezen. Knap hoor, zo'n saai boek over zo'n kleurrijk persoon schrijven.
 

Unregistere

Well-known member
Because he is een internationale coach wit een big netwerk.

Ben nog steeds verbaasd over het feit dat hij nu ineens massaal ontdekt is, na al die jaren... Column van Mossou vandaag, artikel op VI PRO, interview in AD, op televisie bij VI. Wat heeft de aanzet gegeven?
 
Bovenaan