Boeken

Abubakari

Well-known member
Ik lees buiten de lijnen van Frank Heinen, korte biografieën van voetballers met een bijzonder verhaal van 1880 tot nu. Lees ik, naast de gewone boeken die ik lees, zo nu en dan een paar verhalen uit. Erg leuk boek, lijkt me ook geen boek om in 1x uit te lezen.
 

de waan

Well-known member
Nee, die moet je gedoseerd tot je nemen. Wel een prachtig boek, dat terecht zo'n beetje alle denkbare prijzen heeft gewonnen. Beter dan weer zo'n duizend in een dozijn biografie van een hoerende en snoerende voetballer.
 

Unregistere

Well-known member
Nee, die had het te druk met de meisjes.

Wel o.a. Koeman, Wiegman, van Gaal, Caldas, Crum, Balkenende, Otter, Gerbrands, Verbeek, Groener en Blangé.
 

zwammy

Well-known member
Undercover hooligan binnen. Waargebeurd verhaal over een politieagent die infiltreert in de harde kern van Millwall en daar niet meer uitkomt. I.D. Is losjes gebaseerd op het boek. Veruit de mooiste voetbalfilm ooit gemaakt trouwens.
 

JMD

Well-known member
Undercover hooligan binnen. Waargebeurd verhaal over een politieagent die infiltreert in de harde kern van Millwall en daar niet meer uitkomt. I.D. Is losjes gebaseerd op het boek. Veruit de mooiste voetbalfilm ooit gemaakt trouwens.
Ja, idd mooi boek.
 
Bovenaan