Bizar Nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maasveld

Well-known member
Het was op de Ovidiusstraat, das bijna aan de andere kant van Heerlen van waar Satyr woont.
Voor de voetballefhebbers, vlakbij de kouwe kak van 1e klasser RKSV Bekkerveld.
Ha, dat waren altijd standaard 3 punten. Ligt ook bij het ziekenhuis in de buurt toch?
 

zwammy

Well-known member
Politie gaat onderzoeken of het meisje misschien hulp nodig heeft, mwah ik denk wel dat ze dat niet hoeven te onderzoeken.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Hoe oud is jouw dochter Satyr?

Hehehe, die van mij moest huilen.

Gaat goed hier in de buurt, nu is er een zaak van een 61 jarige man die een meisje van (toen) 11 bezwangert heeft. Uiteraard tegen haar zin. Die strontzak woonde in de wijk naast ons. De zaak schijnt al een jaar oud te zijn.
 

JMD

Well-known member
Politie gaat onderzoeken of het meisje misschien hulp nodig heeft, mwah ik denk wel dat ze dat niet hoeven te onderzoeken.

Ze woont in Heerlen, wat denk je idd zelf... ;)

Nee, maar serieus: een 10-jarige die zoiets doet... Wat moet er dan van je terechtkomen.
 

Joost

Well-known member
Een ambtenaar in Roermond heeft maandag de brandweer en ambulance laten komen omdat ze vast zat met haar vinger in de koffie automaat.
 

Ceephax

New member
Ramadan zorgt toch wel erg regelmatig voor kortsluiting. Het is zo bizar dat je er zowat vanuit gaat dat het in scene gezet is.

 

zwammy

Well-known member
Dan is het maar goed dat hij niet in Afrika woont, had hij nog wel wat vaker last van honger.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan