Bizar Nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

De Wolf

Well-known member
Ik kan ook zeggen dat er onder de Maas ergens in februari een stelletje Koekkoek zijn

Gewoon een cultuur
 

zwammy

Well-known member
Dat mag ook. Noemen ze vrijheid van meningsuiting. Het grootste goed wat je kunt hebben dus gebruik het.
 

De Wolf

Well-known member
Laat die katholieken toch. Voor veel van hun was het een bijzonder iemand. Volgens mij ook voor Moslims want in Albani? is ze heel erg populair.
 

zwammy

Well-known member
Hartstikke mooi. Kunnen ze een keer zonder elkaar uit te moorden samen koekkoek zijn.
 

Mario

Well-known member
Laat die katholieken toch. Voor veel van hun was het een bijzonder iemand. Volgens mij ook voor Moslims want in Albani? is ze heel erg populair.

Dat is omdat ze van orgine uit Albani? kwam. Ik heb weinig op met geloof, en verbaas mij er vaak over, maar als men graag in wonderen wil geloven vind ik het wel best. Bij de RK kerk is dat trouwens wel heel sterk aanwezig, net als relikwie?n en veel bling bling.
 

JMD

Well-known member
Dat is omdat ze van orgine uit Albani? kwam. Ik heb weinig op met geloof, en verbaas mij er vaak over, maar als men graag in wonderen wil geloven vind ik het wel best. Bij de RK kerk is dat trouwens wel heel sterk aanwezig, net als relikwie?n en veel bling bling.

En dan valt dat blingbling in NL nog mee... Vanaf Zuid DUitsland en dan zuidelijker is dat helemaal 'over the top'..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan