Gek eigenlijk dat een vergiet niet mag en een hoofddoek dan wel mag. terwijl het beide tekenen zijn van een geloof.
Lopen ze er elke dag mee over straat of geloven ze alleen als het ze goed uitkomt?
Dat maakt toch niets uit, het staat in hun boek. Wat maakt het Christendom van jou belangrijker als het Pastafari van hun?
Ik zeg niet dat ze het niet mogen doen. Stelde alleen een vraag. Was nieuwsgierig. Ik hoop dat hun religie een positieve bijdrage kan leven aan de maatschappij.
Ik zeg niet dat ze het niet mogen doen. Stelde alleen een vraag. Was nieuwsgierig. Ik hoop dat hun religie een positieve bijdrage kan leven aan de maatschappij.
Dat kan je toch geen religie noemen?
En wat die positieve bijdrage aangaat, dat zie ik echt niet.
Dat kan je toch geen religie noemen?
En wat die positieve bijdrage aangaat, dat zie ik echt niet.
hij werd geboren uit de maagd Maria, was verwekt door de Heilige Geest; hij leefde een zondeloos leven, genas mensen van allerlei ziekten, wekte doden op; dreef demonen uit en bedaarde stormen; veranderde water in wijn, voedde duizenden mensen met een paar broden
Het heelal is geschapen door het Vliegend Spaghettimonster.
De opwarming van de Aarde is een rechtstreeks gevolg van de afname van het aantal piraten sinds de 19e eeuw. Een grafiek in de offici?le brief van Henderson (vastgelegd in de Gospel), toont duidelijk het verband tussen beide zaken aan. Piraten worden dan ook als heilig gezien
Het is allebei de grootste flauwekul die je kunt verzinnen.Wat maakt dit:
Betrouwbaarder dan dit:
?
Het is natuurlijk een prachtige parodie op een parodie.