Bizar Nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Bizar Nieuws

Ik geloof dat er in Rotterdam ook commentaar op was. Iemand die nooit echt heeft hoeven te solliciteren of een normale baan heeft gehad dat die de oudere mensen moet vertellen hoe het moet.
 

A345

New member
Wat ook vrij bizar is: van Rey die 240 uurtjes mag schoffelen ipv de gevangenis in te gaan. Hoezo hoge bomen vangen veel wind? Corruptie wordt toegejuicht op deze manier.
 

leo1949

Well-known member
De laatste jaren hebben we gezien dat de VVD mag sjoemelen dat is al geregeld in hun clubhuis.
Eigenlijk is van Rey voor hun doen zeer zwaar gestraft ik denk dat hij in hoger beroep wel vrijspraak gaat krijgen.
 

zwammy

Well-known member
Gek eigenlijk dat een vergiet niet mag en een hoofddoek dan wel mag. terwijl het beide tekenen zijn van een geloof.
 

Jozsef

New member
vergiet.jpg
 

Wigboldus

Well-known member
Dat maakt toch niets uit, het staat in hun boek. Wat maakt het Christendom van jou belangrijker als het Pastafari van hun?

Ik zeg niet dat ze het niet mogen doen. Stelde alleen een vraag. Was nieuwsgierig. Ik hoop dat hun religie een positieve bijdrage kan leven aan de maatschappij.
 

zwammy

Well-known member
Ik zeg niet dat ze het niet mogen doen. Stelde alleen een vraag. Was nieuwsgierig. Ik hoop dat hun religie een positieve bijdrage kan leven aan de maatschappij.

Aha heb ik het verkeerd ge?nterpreteerd, excuus.

Als alle mensen gelijk zijn zijn ook alle religies gelijk en zou je zowel met een hoofddoek, keppel, kruis en vergiet mogen lopen. Ik weet niet hoe die religie in elkaar zit maar het lijkt me niet reeel dat een rechter bepaald wat religieus wel of niet mag.
 

JFK

Well-known member
Ik zeg niet dat ze het niet mogen doen. Stelde alleen een vraag. Was nieuwsgierig. Ik hoop dat hun religie een positieve bijdrage kan leven aan de maatschappij.

Dat kan je toch geen religie noemen?
En wat die positieve bijdrage aangaat, dat zie ik echt niet.
 

zwammy

Well-known member
Dat kan je toch geen religie noemen?
En wat die positieve bijdrage aangaat, dat zie ik echt niet.

Wat maakt dit:

hij werd geboren uit de maagd Maria, was verwekt door de Heilige Geest; hij leefde een zondeloos leven, genas mensen van allerlei ziekten, wekte doden op; dreef demonen uit en bedaarde stormen; veranderde water in wijn, voedde duizenden mensen met een paar broden

Betrouwbaarder dan dit:

Het heelal is geschapen door het Vliegend Spaghettimonster.

De opwarming van de Aarde is een rechtstreeks gevolg van de afname van het aantal piraten sinds de 19e eeuw. Een grafiek in de offici?le brief van Henderson (vastgelegd in de Gospel), toont duidelijk het verband tussen beide zaken aan. Piraten worden dan ook als heilig gezien

?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan