Bizar Nieuws

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Bizar Nieuws

Want uit eindelijk is er bijna iedereen beter van geworden.

Wie niet? Anders hadden die luizenbollen nog in het arme Afrika gezeten en hadden ze honger. De landen hebben er nog wat aan verdiend. Ik zie niet echt de nadelen. Behalve dat we met het afschaffen van de slavernij ons blauw betalen. Dat is echter een kwestie van de historische fout terugdraaien.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Allemaal ongetwijfeld wel voorbij zien komen een dertig jarige vrouw die haar 2-jarig kind in Hoorn mee de dood in heeft gesleurd. Gezien de leeftijd dacht ik wellicht die vrouw te kennen. Blijkt niet zo te zijn. Wel de oma van het kind/moeder van de achterblijvende ex-man. Hele Pinksteren weekend meegemaakt tijdens de hardloop4daagse in Apeldoorn. Zat ze nog heel enthousiast te vertellen over haar kleinkind, die toevallig dezelfde naam heeft als een van mijn nichtjes. Bah wat een verschrikkelijke kut nieuws.
 

Pieros

Active member
Allemaal ongetwijfeld wel voorbij zien komen een dertig jarige vrouw die haar 2-jarig kind in Hoorn mee de dood in heeft gesleurd. Gezien de leeftijd dacht ik wellicht die vrouw te kennen. Blijkt niet zo te zijn. Wel de oma van het kind/moeder van de achterblijvende ex-man. Hele Pinksteren weekend meegemaakt tijdens de hardloop4daagse in Apeldoorn. Zat ze nog heel enthousiast te vertellen over haar kleinkind, die toevallig dezelfde naam heeft als een van mijn nichtjes. Bah wat een verschrikkelijke kut nieuws.

Inderdaad verschrikkelijk kut nieuws. Kan er ook niet meer goed tegen sinds ik zelf kinderen heb. Hoe verward moet je wel niet zijn om zoiets te doen?
 

ALenstra

Well-known member
Op een schoolplein in Rotterdam is een 17 jarige scholier aangehouden omdat hij ruim 80.000 euro contant in zijn rugzak had zitten.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Haha, hoe kom je daaraan, waarom neem je dat mee naar school en waarom g? je dan uberhaupt naar school :jerry:
 

De Wolf

Well-known member
Gevaarlijke beesten....

In India heeft een kameel het hoofd van zijn eigenaar afgebeten, schrijft The Times of India. Het dier had de hele dag vastgebonden in de hitte gelegen. Toen zijn eigenaar aan het einde van de dag de kameel kwam ophalen, viel het dier hem aan.
Het incident gebeurde in een dorpje bij de grens met Pakistan. De man had de poten van de kameel vastgebonden en het dier buiten achtergelaten omdat hij bezoek kreeg.

Die dag werd het in India op sommige plekken meer dan 40 graden. De kameel lag uren in de brandende zon zonder te kunnen bewegen. Toen de man terugkwam, was de kameel woedend.

,,Het dier beet de eigenaar in zijn nek en wierp hem op de grond. Daarna beet de kameel nog een paar keer", vertelt een dorpeling in The Times of India ,,Uiteindelijk beet het dier het hoofd van de man van zijn romp."

Na het incident hebben 25 dorpelingen er zes uur over gedaan om de kameel tot bedaren te brengen.
 

de waan

Well-known member
Kent een kameel emoties als woede?

Ik geef hem groot gelijk trouwens. Hij had hem eerst ook nog wel in de fik mogen steken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan