Als ze daar nou over hadden geklaagd hadden ze nog een punt gehad.
Niemand nog begonnen over die vieze IJslandse mannetjes die hun graanakker f?hnen?
Wat voor een bijl is dat?! Wordt die gebruikt voor de IJslandse versie van heksen jagen ofzo, valt me van ze tegen. Arme dames.Dat is wel zo overduidelijk een hoax...
We mogen geen doden herdenken omdat we niet lief zijn voor andere culturen of zoiets?
We mogen geen doden herdenken omdat we niet lief zijn voor andere culturen of zoiets?
Anzich hebben ze een punt dus.Vanwege moslimhaat, ons verleden in Indonesi? en de slavenhandel en ongetwijfeld nog heel veel meer.
Inderdaad, dat is ook mijn probleem met deze actie.Je zou ook dankbaar kunnen zijn tegenover degene die er voor hebben gezorgd dat je een dergelijke mening kan uitten zonder ervoor opgepakt te worden.
Anzich hebben ze een punt dus.
Inderdaad, dat is ook mijn probleem met deze actie.
Ze kunnen toch ook een dag organiseren om slachtoffers van slavernij/kolonialisme ed te herdenken of respectvol vragen of dit misschien ook op 4 mei herdacht kan worden?
Anzich hebben ze een punt dus.
Inderdaad, dat is ook mijn probleem met deze actie.
Ze kunnen toch ook een dag organiseren om slachtoffers van slavernij/kolonialisme ed te herdenken of respectvol vragen of dit misschien ook op 4 mei herdacht kan worden?
Er zijn heel veel herdenkingen en momenten waar stil wordt gestaan bij slavernij en kolonialisme.