Haha, geweldig, Zelfs mijn Satèkroketten competitie wordt genoemd.😎Dit forum is besproken tijdens een stuk van een Engelstalige podcast 😁, luister:
[Bizar dat de technologie zo snel gaat].
A niche community.
Dat is wat we zijn. 😀
Haha, geweldig, Zelfs mijn Satèkroketten competitie wordt genoemd.😎Dit forum is besproken tijdens een stuk van een Engelstalige podcast 😁, luister:
Welk programma heb je gebruikt?Dit forum is besproken tijdens een stuk van een Engelstalige podcast 😁, luister:
Welk programma heb je gebruikt?
![]()
Google NotebookLM | AI Research Tool & Thinking Partner
Meet NotebookLM, the AI research tool and thinking partner that can analyze your sources, turn complexity into clarity and transform your content.notebooklm.google
Mij ook nog steeds.Moeten de AI nog wel even uitleggen wat virtueel groundhoppen precies is![]()
Mij ook nog steeds.
Waren allemaal broeders van Aboutaleb. In de grote steden kan je zulke acties helaas niet meer doen met al die moslims tegenwoordig.Ik weet niet wat meer bizar is. Met een bivakmuts op de boel kort en klein slaan, of vanaf 07:00 's ochtends in de rij staan voor de Mediamarkt.
![]()
Twee mannen vast na chaos bij MediaMarkt, Schouten noemt gebeurtenissen ‘onacceptabel’
Een kortingsactie bij de jubilerende MediaMarkt zorgde zaterdagavond voor chaos in het centrum van Rotterdam. Honderden mensen verzamelden zich op het Binnenwegplein. Enkelen probeerden de winkel, die om middernacht zou openen, binnen te dringen door de deuren te vernielen. De politie veegde het...www.ad.nl
Ben je wel helemaal goed bij je paasei?Waren allemaal broeders van Aboutaleb. In de grote steden kan je zulke acties helaas niet meer doen met al die moslims tegenwoordig.
Ach ja, Gevegt steekt z'n kop liever in 't zand terwijl duizenden moslim extremisten in Hamburg bijeenkwamen om te eisen dat de sharia wordt ingevoerd. Zal hier ook niet lang meer duren als we alles op zn beloop laten gaan.
Dat is dus een groot deel van het probleem, je mening baseren op filmpjes die je door een algoritmefuik te zien krijgt en gaat geloven dat het in het werkelijke leven ook allemaal zo slecht is.Nou vooral vreemd omdat dankzij filmpjes jou punt wel klopte, daarom vond ik het wat vreemd.