Bizar Nieuws

Mario

Well-known member
Ik weet niet wat meer bizar is. Met een bivakmuts op de boel kort en klein slaan, of vanaf 07:00 's ochtends in de rij staan voor de Mediamarkt.

JMD

Well-known member
Vooral dat stuk van die pelletkachel. Eerst de ene kant op dan de andere kant. Zie je ook bv met zonnepanelen, eerst zou er betaalde teruglevering mogelijk zijn (zodat je investering eruit gehaald kon worden), die verdwijnt ook. De overheid toont zich elke keer onbetrouwbaar.

Joost

Well-known member
Dit is toch een regionale versie van De Speld?

Ah nee, het is een stuk hele matige journalistiek. Je mag vanaf 1 januari geen houtvuur meer maken in z’n algemeenheid. Dat is wel logisch gezien de schadelijkheid ervan. Je mag wel nog gewoon barbecuen op houtskool.

Deathprod

Well-known member
Ik weet niet wat meer bizar is. Met een bivakmuts op de boel kort en klein slaan, of vanaf 07:00 's ochtends in de rij staan voor de Mediamarkt.

Waren allemaal broeders van Aboutaleb. In de grote steden kan je zulke acties helaas niet meer doen met al die moslims tegenwoordig.

JMD

Well-known member
En na elke verkiezing weer verbaasd reageren hoe het kan dat de pvv of dat soort partijen zoveel zetels hebben verdiend.

zwammy

Well-known member
Ach ja, Gevegt steekt z'n kop liever in 't zand terwijl duizenden moslim extremisten in Hamburg bijeenkwamen om te eisen dat de sharia wordt ingevoerd. Zal hier ook niet lang meer duren als we alles op zn beloop laten gaan.

Nou vooral vreemd omdat dankzij filmpjes jou punt wel klopte, daarom vond ik het wat vreemd.

Ach Hamburg is het Nijmegen van Duitsland, dat moet je niet serieus nemen.

gevegt

Well-known member
Nou vooral vreemd omdat dankzij filmpjes jou punt wel klopte, daarom vond ik het wat vreemd.
Dat is dus een groot deel van het probleem, je mening baseren op filmpjes die je door een algoritmefuik te zien krijgt en gaat geloven dat het in het werkelijke leven ook allemaal zo slecht is.
Bovendien was de eerste post over dit onderwerp generaliserend, racistisch en tevens gewoon een leugen gevoed door onderbuikgevoelens.
Als laatste nog even dit: ik steek mijn kop niet in het zand ( bekende dooddoener van rechtspopulisten, net als wegkijken ) en volg alle kanten van het politiek spectrum.

Bovenaan