JMD
Well-known member
En dat hij voetbalde bij ADO 'wat voetbaltechnisch niet zo'n succes was'...Ja en Plasterk zei vervolgens dat hij was opgegroeid in Den Haag Zuidwest, wat een enorme achterstandswijk is. Was wel een mooie fittie.
En dat hij voetbalde bij ADO 'wat voetbaltechnisch niet zo'n succes was'...Ja en Plasterk zei vervolgens dat hij was opgegroeid in Den Haag Zuidwest, wat een enorme achterstandswijk is. Was wel een mooie fittie.
Ze zullen thuis vast een huishoudster en een nanny hebben gehad, dus heeft hij arbeiders van dichtbij meegemaakt.Timmermans: 'het verschil met Plasterk is dat ik arbeiders mijn hele leven van dichtbij heb gezien'...
Aldus de man die de zoon is van een ambassademedewerker, daardoor opgroeide in o.a. Brussel en Rome (oke, heel even in Heerlen) en daarna universitair studeerde in Nijmegen en Nancy en direct diplomaat werd en vervolgens politicus in Den Haag en Brussel...
Als Timmermans dit serieus meent toont het feilloos het failliet van de PvdA aan.
En de loodgieter kwam natuurlijk ook langs...Ze zullen thuis vast een huishoudster en een nanny hebben gehad, dus heeft hij arbeiders van dichtbij meegemaakt.
Zijn daar beelden van?Ik heb het hele debat gevolgd met paar onderbrekingen maar wat een goede voorzitter inderdaad die Bosma. Precies op het goede moment serieus en een grap. Geen enkele moeite om controle te houden. Letterlijk fluitend.
Zijn daar beelden van?
Zijn daar beelden van?Jetten was trouwens ook best goed bezig.
een parlementaire enquête omdat Kuipers eerder het zinkende schip heeft verlaten?Dat horen we wel over 7 jaar als de parlementaire enquête er is
Zet maar een 0 achter die 7... Geen een 'normale' partij zal hier aan mee willen werken omdat er dan uitkomt dat zowel de coalitiepartijen als de normale oppositiepartijen (dus niet FVD enz) kritiekloos achter het OMT enz zijn aangelopen. De Jonge/Rutte cs mochten er keer op keer een potje van maken, maar de Kamer trapte eindelijk pas op de rem toen corona al zo goed als 'voorbij' was (voorjaar 2022).Dat horen we wel over 7 jaar als de parlementaire enquête er is
Hij was niet betrokken bij de corona aanpak?een parlementaire enquête omdat Kuipers eerder het zinkende schip heeft verlaten?
Ik dacht dat het ging om het feit dat hij eerder is vertrokken uit het kabinet.Hij was niet betrokken bij de corona aanpak?