Binnenlandse politiek

erka

Well-known member
Ik ben geen fan van Wilders maar dit debat doet ie (vanuit zijn perspectief) toch wel slim hoor. Hij maakt er een lange PVV reclamespot van.
 

Eef de Kip

Well-known member
Wat ben ik blij dat ik in Utrecht aan het werk ben, anders had ik het thuis op de achtergrond aan moeten horen.

Zooooooooo voorspelbaar dit. Ik zag van de week Jetten en Timmermans alweer glunderend op tv, toe wist ik alweer genoeg.
 

Bernardo

Well-known member
VVD trekt hun standpunt van alleen gedogen in en wil wel mee regeren, mits NSC ook verantwoordelijkheid neemt. Ze legt de bal dus weer bij Omtzigt.
 

Batigoal

Well-known member
Onze overspannen treuzelkont gaat van 20 naar 9 zetels in de peiling en van een 7,6 naar een 5,5 in de waardering.
Dit vind ik trouwens ook wel weer lekker opportunistisch. Maar goed, dat is waarschijnlijk ook een beetje het kernwoord bij het gros van zijn stemmers.
 

JMD

Well-known member
Dit vind ik trouwens ook wel weer lekker opportunistisch. Maar goed, dat is waarschijnlijk ook een beetje het kernwoord bij het gros van zijn stemmers.
Zat er toch wel in dat dat zou gebeuren? Omtzigt beloofde ze 'gouden bergen' maar trekt zich terug zodra de macht in zicht komt. Verder twijfelt hij continu. Ik had hem hoog zitten inzake bv de toeslagenaffaire (denk dat hij daardoor veel zetels eeft gewonnen), maar sinds november is het constant dan dit en dan weer dat...
 

JMD

Well-known member
Wat ben ik blij dat ik in Utrecht aan het werk ben, anders had ik het thuis op de achtergrond aan moeten horen.

Zooooooooo voorspelbaar dit. Ik zag van de week Jetten en Timmermans alweer glunderend op tv, toe wist ik alweer genoeg.

De andere partijen geven Wilders er weer een paar zetels bij. Ze leren het ook nooit.

Ja echt, ongelofelijk he. Ze geven hem alle handvaten en hij blijft fluitend overeind.
Praat me even bij... Wat is er allemaal gebeurd?
 

erka

Well-known member
Praat me even bij... Wat is er allemaal gebeurd?

Niks. Verkiezingspraatje van een paar uur van Wilders waarbij hij alle domme kamerleden met open ogen in liet tuinen.

En nu Omtzigt waarvan ik steeds denk: kerel je hebt echt helemaal gelijk maar een goede autist maakt nog geen goede bestuurder.
 

erka

Well-known member
Haha, Plasterk en Timmermans vliegen elkaar volledig offtopic in de haren over de PvdA.
Bosma: dit kan mij niet lang genoeg duren, goed voor de kijkcijfers
 

JMD

Well-known member
Zit ook even te kijken maar keer op keer blijkt Bosma als by far de beste voorzitter van de Kamer van de laatste jaren...

Met de PVV als partij is veel mis, maar Bosma, Beertema (over onderwijs) en Agema (zorg) zijn toch echt toppers...
 

erka

Well-known member
Ik heb het hele debat gevolgd met paar onderbrekingen maar wat een goede voorzitter inderdaad die Bosma. Precies op het goede moment serieus en een grap. Geen enkele moeite om controle te houden. Letterlijk fluitend.
 

JMD

Well-known member
Haha, Plasterk en Timmermans vliegen elkaar volledig offtopic in de haren over de PvdA.
Bosma: dit kan mij niet lang genoeg duren, goed voor de kijkcijfers
Even teruggekeken, maar wat een heerlijk stuk idd... Ze zitten elkaar gewoon 'af te maken'...
En net op het moment dat het stilvalt komt Bosma weer met een opmerking 'u kunt fluiten naar uw erelidmaatschap meneer Plasterk'... :p
 

JMD

Well-known member
Ik heb het hele debat gevolgd met paar onderbrekingen maar wat een goede voorzitter inderdaad die Bosma. Precies op het goede moment serieus en een grap. Geen enkele moeite om controle te houden. Letterlijk fluitend.
Inderdaad... Dat heet nou natuurlijk overwicht.
 
Bovenaan