De andere partijen geven Wilders er weer een paar zetels bij. Ze leren het ook nooit.
Dit vind ik trouwens ook wel weer lekker opportunistisch. Maar goed, dat is waarschijnlijk ook een beetje het kernwoord bij het gros van zijn stemmers.Onze overspannen treuzelkont gaat van 20 naar 9 zetels in de peiling en van een 7,6 naar een 5,5 in de waardering.
Zat er toch wel in dat dat zou gebeuren? Omtzigt beloofde ze 'gouden bergen' maar trekt zich terug zodra de macht in zicht komt. Verder twijfelt hij continu. Ik had hem hoog zitten inzake bv de toeslagenaffaire (denk dat hij daardoor veel zetels eeft gewonnen), maar sinds november is het constant dan dit en dan weer dat...Dit vind ik trouwens ook wel weer lekker opportunistisch. Maar goed, dat is waarschijnlijk ook een beetje het kernwoord bij het gros van zijn stemmers.
Wat ben ik blij dat ik in Utrecht aan het werk ben, anders had ik het thuis op de achtergrond aan moeten horen.
Zooooooooo voorspelbaar dit. Ik zag van de week Jetten en Timmermans alweer glunderend op tv, toe wist ik alweer genoeg.
De andere partijen geven Wilders er weer een paar zetels bij. Ze leren het ook nooit.
Praat me even bij... Wat is er allemaal gebeurd?Ja echt, ongelofelijk he. Ze geven hem alle handvaten en hij blijft fluitend overeind.
Praat me even bij... Wat is er allemaal gebeurd?
Hoe dan?Niks. Verkiezingspraatje van een paar uur van Wilders waarbij hij alle domme kamerleden met open ogen in liet tuinen.
Hoe dan?
Even teruggekeken, maar wat een heerlijk stuk idd... Ze zitten elkaar gewoon 'af te maken'...Haha, Plasterk en Timmermans vliegen elkaar volledig offtopic in de haren over de PvdA.
Bosma: dit kan mij niet lang genoeg duren, goed voor de kijkcijfers
Inderdaad... Dat heet nou natuurlijk overwicht.Ik heb het hele debat gevolgd met paar onderbrekingen maar wat een goede voorzitter inderdaad die Bosma. Precies op het goede moment serieus en een grap. Geen enkele moeite om controle te houden. Letterlijk fluitend.