Binnenlandse politiek

zwammy

Well-known member
Nee veel te gevaarlijk. Ze kunnen alleen terug om vakantie te vieren maar daarna weer snel terug naar het veilige Nederland

Batigoal

Well-known member
Plasterk heeft brieven over de financiële situatie van de overheid weken in bezit gehad, maar deze niet laten lezen. Betrouwbare man.

Hankie

Well-known member
Als Pieter de sier zou willen maken. Adresseer wat er mis is in simpele woorden. Zeg dit willen we gaan doen en daarvoor moet we ook flink op andere vlakken bezuinigen. Maar het is makkelijker om je handen nergens aan te willen branden en vanaf de zijlijn riepen en klagen.

JMD

Well-known member
Mooi zo, hoe langer geen kabinet hoe langer geen domme besluiten
Mwah, het het demissionaire kabinet gaat gewoon door hoor...

Maar verder, verstandige zet idd van NSC. Maar wat nu? Over 'links' lijkt me onmogelijk, zijn zoveel partijen voor nodig. Hetg plan van een zakenkabinet (of minderheidskabinet) lijkt me wel wat. Ga maar proberen meerderheden te halen, dat za soms over links kunnen, soms over rechts. Liever dat dan van die dichtgetimmerde coalitieakkoorden waarover alleen voor de vorm gedebatteerd wordt

JMD

Well-known member
Mij zou het niets verbazen als de PVV en BBB de schuldenlast flink willen verhogen.
Mij ook niet inderdaad. Eens temeer een teken dat 'links' en 'rechts' niet meer hetzelfde zijn als 20-30 jaar terug, toen wilde rechts juist altijd de schatkist op orde krijgen.

Hankie

Well-known member
Mij zou het niets verbazen als de PVV en BBB de schuldenlast flink willen verhogen.
Is wel flink misgegaan dan in een maand.

Bovenaan