Hij ontkent dat, totale onzin zegt ie. Gaat lekker.Plasterk heeft brieven over de financiële situatie van de overheid weken in bezit gehad, maar deze niet laten lezen. Betrouwbare man.
Dat zeker, maar dat kan ook een eerlijk verhaal zijn. En daar is de meerderheid wel naar op zoek denk ik.Mij zou het niets verbazen als de PVV en BBB de schuldenlast flink willen verhogen.
Mwah, het het demissionaire kabinet gaat gewoon door hoor...Mooi zo, hoe langer geen kabinet hoe langer geen domme besluiten
Mij ook niet inderdaad. Eens temeer een teken dat 'links' en 'rechts' niet meer hetzelfde zijn als 20-30 jaar terug, toen wilde rechts juist altijd de schatkist op orde krijgen.Mij zou het niets verbazen als de PVV en BBB de schuldenlast flink willen verhogen.
Is wel flink misgegaan dan in een maand.Mij zou het niets verbazen als de PVV en BBB de schuldenlast flink willen verhogen.
Ze hebben geen idee wat hun plannen kosten.Mij zou het niets verbazen als de PVV en BBB de schuldenlast flink willen verhogen.
Hoezo?Spijt van mijn stem op Omtzigt. Eens maar nooit weer.