Als Wilders dan straks toch premier wordt mag ie één ding wel van mij regelen: minimum celstraffen van 1 jaar voor iedereen vanaf zeg 14 jaar die geweld gebruikt tegen hulpverleners. Onvoorwaardelijk. Opsluiten dat tuig.
Ook al weggepest door Wilders.Ook minister Kuipers vertrekt per direct. Denk dat maar weinigen daar verdrietig om zullen zijn.
Die hele Corona pandemie heeft hem geen windeieren gelegd.Ook minister Kuipers vertrekt per direct. Denk dat maar weinigen daar verdrietig om zullen zijn.
Wilders is het er ook niet mee eens. Die ziet ze straks natuurlijk liever wachtgeld pakken.Hahaha, de VVD is boos op D66. Sjongejonge. Eerst laat de VVD het kabinet vallen en dan vinden ze het gek dat de ministers van D66 ander werk zoeken. En zelf zijn ze zo lekker integer he. Schurftpartij.
Pechtold wilde dat toch worden?Wat mij betreft mogen ze allemaal opzouten trouwens. Maar Hugo de Jonge zal wel wachten totdat de procedure voor de opvolging van Aboutaleb begint.
Pechtold wilde dat toch worden?
Ze hebben in Rotterdam geluk dat ik het niet wil worden.Ja, en? Dan kan De Jonge het toch ook wel willen worden?
Nee, dat gaat niet.Ja, en? Dan kan De Jonge het toch ook wel willen worden?
Zeker. Ik miste in mijn tekts dan ook het woordje 'ook'...Ja, en? Dan kan De Jonge het toch ook wel willen worden?
Ja die woningmarkt was echt aan het floreren toen De Jonge instapte.De het verneuken van de aanpak van Corona en daarna het verneuken van de woningmarkt lijkt mij dit een prima baan voor de Jonge.