Binnenlandse politiek

Mario

Well-known member
Aboutaleb gaat na 15 jaar stoppen als burgemeester van Rotterdam. Alleen Bram.Peper zat langer in die functie (16 jaar)
 

JMD

Well-known member
Jammer. Mooie vent. Heeft 2 titels van Feyenoord meegemaakt. Lang geleden dat een burgemeester van Rotterdam dat kon zeggen... ;)
Ik dacht overigens dat er een maximale termijn van 2 x6 jaar was tegenwoordig?
 

erka

Well-known member
Ik snap ergens wel dat ze weggaan. Als demissionair minister ben je toch gezien en dan kies je toch sneller voor je eigen toekomst.

Wat mij betreft mogen ze allemaal opzouten trouwens. Maar Hugo de Jonge zal wel wachten totdat de procedure voor de opvolging van Aboutaleb begint.
 

erka

Well-known member
Hahaha, de VVD is boos op D66. Sjongejonge. Eerst laat de VVD het kabinet vallen en dan vinden ze het gek dat de ministers van D66 ander werk zoeken. En zelf zijn ze zo lekker integer he. Schurftpartij.
 

gevegt

Well-known member
Hahaha, de VVD is boos op D66. Sjongejonge. Eerst laat de VVD het kabinet vallen en dan vinden ze het gek dat de ministers van D66 ander werk zoeken. En zelf zijn ze zo lekker integer he. Schurftpartij.
Wilders is het er ook niet mee eens. Die ziet ze straks natuurlijk liever wachtgeld pakken.
 

zwammy

Well-known member
De het verneuken van de aanpak van Corona en daarna het verneuken van de woningmarkt lijkt mij dit een prima baan voor de Jonge.
 
Bovenaan