Ik dacht dat dat gevegt was...Arno is de beste Minister van financiën die Nederland nooit heeft gehad.
Hoezo?Ik dacht dat dat gevegt was...
Laat 'm lekker.Onze demissionair klimaatminister gaat lekker met het vliegtuig de wereld rond.
Rob Jetten maakt verre vliegreis en zet dat trots op Instagram: ‘Hypocriet om geheim te houden’
Een minister die vol trots een foto plaatst van een romantische vakantie in Argentinië. Alles voor de liefde, en dat moet kunnen, zou je denken. Anno 2023 is de realiteit anders: D66-leider Rob Jetten krijgt vanuit verschillende hoeken flinke kritiek dat hij als demissionair klimaatminister op...www.ad.nl
Klopt maar daarom had hij het gepost. Om het gezeik voor te blijvenMaar je kunt het ook niet posten
Dus moet je wel je mond houden over vakanties van de bevolking. Dan kan het prima.Het interesseert me echt geen ene reet.
Ook dat interesseert me geen ene reet.Dus moet je wel je mond houden over vakanties van de bevolking. Dan kan het prima.
Ook dat is altijd relatief. Vaak zijn dergelijke zaken toch wat half/half. En bewust geweld tegen hulpverleners is per definitie al een celstraf.Als Wilders dan straks toch premier wordt mag ie één ding wel van mij regelen: minimum celstraffen van 1 jaar voor iedereen vanaf zeg 14 jaar die geweld gebruikt tegen hulpverleners. Onvoorwaardelijk. Opsluiten dat tuig.
Omdat hulpverleners anderen in nood helpen