Lijkt me ook ja, mn Vd Plas en Wilders zullen alle moeite gaan hebben hun fractieleden in het gareel te houden, want daar zitten me een partij sukkels bij.Nou, mocht het lukken met de formatie wordt Wilders geen premier en blijven Omtzigt, vd Plas en Yesilgöz ook in de Kamer. Heel verstandig.
Welnee, daar zitten alleen maar ja knikkers. Vooral bij de PVV.Lijkt me ook ja, mn Vd Plas en Wilders zullen alle moeite gaan hebben hun fractieleden in het gareel te houden, want daar zitten me een partij sukkels bij.
Je haalt wat dingen door elkaar geloof ik.
"Geen dingen geroepen"... Echt, Halsema hoort nog van kilometers afstand in een volle ArenA (waar de AJaxsupporters ook zingen) dat de uitsupporters niet zulke fraaie liedjes zingen, maar als het dan luid en duidelijk op beelden hoorbaar is en ze er zelf op nog 50m van afstand staat heeft ze het niet gehoord...
Het belangrijkste mist: vertrouwen.Rechtse prottel!!
Ik vind het maar een labiel geheel.
Gewoon links de schuld geven.Het wrange, voor anderen het leuke, is dat als het mislukt de populisten weer als winnaar na de verkiezingen uit de bus komen.
Er moet eerst een kabinet komen...Hoelang geven we dat nieuwe kabinet? Maken ze de vier jaar vol?
Niet mee eens. De LPF klapte ook in elkaar na regeringsdeelname. Ik verwacht dat hetzelfde gebeurt met de PVV (wel minder dan met de LPF toen) als hun kabinet klapt... Daarom ben ik ook wel blij dat de PVV in het kabinet komt (welke vorm dat dan ook heeft). Zodra zal blijken dat ook zij de oplossing niet zijn zullen ze echt terugvallen. Als je de variant Timmermans nu gebruikt (PvdA/GL met een hele hoop andere partijen (waaronder VVD)) dan valt dat ook snel maar heeft de PVV weer in een ideale positie (oppositie) gezeten en stijgen ze echt richting de 50.Het belangrijkste mist: vertrouwen.
Het wrange, voor anderen het leuke, is dat als het mislukt de populisten weer als winnaar na de verkiezingen uit de bus komen.
Nou ja, met de extreemlinkse NSC en VVD ook wel logisch natuurlijk.Gewoon links de schuld geven.
Gewoon wachten tot Geert in zijn eentje kan regeren, en daarna de oppositie afschaft.Er moet eerst een kabinet komen...
Maar nee, die maken de vier jaar niet vol. Maar dat maakt met de huidige zetelverdeling geen enkel kabinet.
Niet mee eens. De LPF klapte ook in elkaar na regeringsdeelname. Ik verwacht dat hetzelfde gebeurt met de PVV (wel minder dan met de LPF toen) als hun kabinet klapt... Daarom ben ik ook wel blij dat de PVV in het kabinet komt (welke vorm dat dan ook heeft). Zodra zal blijken dat ook zij de oplossing niet zijn zullen ze echt terugvallen. Als je de variant Timmermans nu gebruikt (PvdA/GL met een hele hoop andere partijen (waaronder VVD)) dan valt dat ook snel maar heeft de PVV weer in een ideale positie (oppositie) gezeten en stijgen ze echt richting de 50.
Dat bedoel ik.Nou ja, met de extreemlinkse NSC en VVD ook wel logisch natuurlijk.