Dan komen ze daarna weer met een bootje terug.Misschien moeten we maar gewoon de rijkdom van de Oranje's af te pakken, dat te verdelen onder alle ABC'ers. Ze daarna terug daarheen brengen en ze een fijn leven wensen.
Ze willen ook niet dat Weerwind de excuses komt aanbieden omdat hij de verkeerde huidskleur heeft. De ironie.
Aan sorry hebben ze niets, betalen zul je!!!Mijn voorouders hebben wel redelijk huis gehouden in Indonesië en Suriname geloof ik...
Sorry
Bijzonder voor een PVV-erMijn voorouders hebben wel redelijk huis gehouden in Indonesië en Suriname geloof ik...
Sorry
Waarschijnlijk niet erg veel.En tientallen Kamerleden hebben (volgens BNR) hun neveninkomsten niet ingediend... Ben benieuwd hoe veel van hen schande spraken toen Baudet dat niet deed...
Hier val ik niet onder, gezien de stamboom profiteer ik nog steeds van de slavernij.Eigenlijk zijn het excuses voor een zeer selecte groep nazaten. De kans dat onze DVK voorvaderen betrokken laat staan geprofiteerd hebben van de slavernij is betrekkelijk klein.
En tientallen Kamerleden hebben (volgens BNR) hun neveninkomsten niet ingediend... Ben benieuwd hoe veel van hen schande spraken toen Baudet dat niet deed...
Met een boete van 200% en dat de belastingdienst actief te laten innen.Moeten ze toch gaan regelen dat men die inkomsten dan maar gaat schatten en van hun toelage afhaalt.
Met een boete van 200% en dat de belastingdienst actief te laten innen.
Dat zit natuurlijk vooraan in het pakket.En kinderen uiteraard uit huis laten plaatsen naar een onbekende bestemming.
Dit is echt goud,