Binnenlandse politiek

zwammy

Well-known member
Trap maar een paar ouderen uit huis. Las al dat zij de doorstroom tegenhouden door in het huis te blijven wonen waar de kinderen opgegroeid zijn.

zwammy

Well-known member
Waar moet mijn moeder gaan wonen?
Moet je even aan de mensen vragen die bezig zijn om het begrip woonschaamte een beetje warm te maken. Maar waarschijnlijk een appartementje van 1000 euro per maand.

Of lekker blijven zitten en schijt hebben aan dat volk, dat kan ook.

gevegt

Well-known member
Moet je even aan de mensen vragen die bezig zijn om het begrip woonschaamte een beetje warm te maken. Maar waarschijnlijk een appartementje van 1000 euro per maand.

Mijn moeder doet dat laatste.

De Wolf

Well-known member

Koopwoning met weinig hoge lasten en dan 1200 per maand gaan betalen omdat ze niet sociaal mogen huren. Ik snap dat oude lui dan blijven zitten.

Pascallovic

Well-known member
Koopwoning met weinig hoge lasten en dan 1200 per maand gaan betalen omdat ze niet sociaal mogen huren. Ik snap dat oude lui dan blijven zitten.
En die woning voor 1200 per maand is dan vaak ook nog eens een flinke achteruitgang t.o.v. het huis dat ze verlaten. Meer betalen, voor minder. Goh, waarom zouden ze blijven zitten?

Max

Administrator
Forumleiding
En die woning voor 1200 per maand is dan vaak ook nog eens een flinke achteruitgang t.o.v. het huis dat ze verlaten. Meer betalen, voor minder. Goh, waarom zouden ze blijven zitten?

Precies. Mijn ouders hebben een heerlijke twee onder een kap met een mooie tuin. Betalen nu een habbekrats. Als je kijkt wat voor appartement ze dan kunnen betrekken voor aanmerkelijk hogere lasten… Ook qua locatie niet echt interessant voor ze. Het leven centreert zich toch steeds meer rondom kleinkinderen en nu zitten die mooi om de hoek en zouden de appartementen staan veelal meer richting centrum.

Bovenaan