Binnenlandse politiek

Max

Administrator
Forumleiding
Bekijk bijlage 761706

Femke Halsema, the gift that keeps on giving.

In het UvA studentenblaadje stond een stukje over dat studenten het grensoverschrijdend vinden als de hoogleraar gericht aan studenten vragen stelt of studenten erop aanspreken als ze ondertussen op Zalando aan het shoppen zijn. In tegenstelling tot de hoogleraar gaat Halsema wel mee met haar tijd.

• Haha
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
"De jongeren zijn geschrokken van de preventieve controle"

Mooi, dan heeft het indruk gemaakt. Als er daardoor ook maar 1 jongere zich bedenkt om met wapens te gaan kloten heeft het al nut gehad. Maar Halsema wil liever een stad waarin steeds meer wapens worden gebruikt blijkbaar.

En dat artikel over die studenten heb ik met kromme tenen zitten lezen. Kijk, dat leerlingen op een middelbare school nou eens proberen wat anders te doen tijdens de les, ok, part of the game. Ze zitten er verplicht, en met een hoop vakken waar ze zelf niet voor gekozen hebben. Maar op een uni, kom op, daar studeer je iets waar je zelf voor gekozen hebt, veel vakken hebben niet eens presentieplicht enz.. Blijf dan lekker thuis als je liever naar de website van Zalando kijkt, of als je bang bent om vragen gesteld te krijgen. Je moet natuurlijk oppassen voor oude lul versleten te worden (oke, ben pas 43), maar met dit soort berichten maak ik me echt zorgen over hoe dat soort studenten later in een bedrijf gaan werken. Want daar gaat het soms ook hard tegen hard. En niet op de DWDD-manier natuurlijk, want dat is een graad (of tien) te veel, maar meningsverschillen horen erbij. En op vergaderingen wordt dan ook je input gevraagd, zeker als je een afgeronde HBO/WO-studie hebt.

Laatst bewerkt:

zwammy

Well-known member
Ja heerlijk. Als er weer een hoofd op straat ligt weten we dat het in ieder geval niet een jongere gekwetst heeft.

De Wolf

Well-known member
Uit betrouwbare bron heb ik begrepen dat Azarkan iedereen voor een etentje bij zich thuis heeft uitgenodigd. Blijkbaar had Geertje geen zin.

Max

Administrator
Forumleiding

Hoezo trekt een NRC Baudet weer in het redelijke? Die heeft toch ook zijn liefde voor Putin uitgesproken en het reptielen verhaal afgestoken... Al geloof ik best dat Baudet van de Complotmarmot af wil, gezien daar de aandacht nu heengaat. De polonaise in aftandse jassen op het partijcongres zal hem ook wel pijn hebben gedaan. Al komt hij zelf ook niet meer jasje dasje het podium op.

Bovenaan