Binnenlandse politiek

erka

Well-known member
Knotsgekke asielzoeker is op de snelweg bij Ter Apel met een slagboom op auto's aan het inslaan.

JMD

Well-known member
De complete ambtelijke top van de Tweede Kamer stapt op vanwege het aangekondigde onderzoek naar Arib...

Pascallovic

Well-known member
Mooi zo. Hun politieke afrekening in de media richting Arib is ze niet goed bevallen en daardoor kiezen ze het hazenpad. Lachwekkend om vervolgens te huilen dat het allemaal te politiek gemaakt is en het allemaal zo onveilig is om er te werken. Ze hebben zelf ook lopen lekken en mensen beschadigd. De ambtelijke top wil zich wel met politieke besluiten bemoeien (besluiten presidium, benoeming Arib corona commissie, opdracht onderzoek Arib). Maar daar mogen de media, wetenschappers en de Tweede Kamerleden geen mening over hebben, want dan voelt men zich onveilig. Echt lachwekkend.

Nu Bergkamp nog weg. Dat kan niet lang meer duren.

Pascallovic

Well-known member
Kan mij zo maar voorstellen dat de mens Vera Bergkamp hier geen zin meer in heeft. Uiteindelijk wil je ook een beetje lol in je werk, dat kan ze onmogelijk hebben en nu komt er nog meer gezeik. Een mens moet uiteindelijk een grens hebben van 'wil ik dit nog wel.' Denk niet dat ze zo maar wordt weggestuurd nee, maar wel dat de druk te groot wordt om nog te blijven omdat ook de gematigde oppositie steeds kritischer wordt.

JMD

Well-known member

Deze is ook wel leuk... PvdA dat een salarisverhoging van de EU-parlementariërs (1800 euro p/m) geen probleem vindt... Alleen D66, GL en PvdA vinden dat.

Het briefje van Jan is keihard hierover.

erka

Well-known member
Die Sjoerdsma wil volgens mij gewoon een 3e wereldoorlog uitlokken ofzo. Het is toch te hopen dat die nooit minister van Buitenlandse Zaken wordt.

D66 heeft een linkse en een rechtse tak. De rechtse tak haalt de VVD rechts in en wordt steeds dominanter. Eén van de redenen waarom ik ben afgehaakt paar jaar geleden.

zwammy

Well-known member
de d66 is gewoon een ontzettend foute en gevaarlijke partij. Die halen met schandalen alle andere partijen glashard in

JMD

Well-known member
D66 heeft een linkse en een rechtse tak. De rechtse tak haalt de VVD rechts in en wordt steeds dominanter. Eén van de redenen waarom ik ben afgehaakt paar jaar geleden.
Voor mijn gevoel wordt de linkse tak juist steeds dominanter, die tak doet af en toe voorstellen die ook van GL hadden kunnen komen. En verder is D66 ook heel erg van inclusiviteit e.d., dat zou ik nou niet gelijkstellen met de tak die rechtser is dan de VVD.

Bovenaan