De Wolf
Well-known member
In Congo blijven de kinderen daar ook wonen.Trap maar een paar ouderen uit huis. Las al dat zij de doorstroom tegenhouden door in het huis te blijven wonen waar de kinderen opgegroeid zijn.
In Congo blijven de kinderen daar ook wonen.Trap maar een paar ouderen uit huis. Las al dat zij de doorstroom tegenhouden door in het huis te blijven wonen waar de kinderen opgegroeid zijn.
Waar moet mijn moeder gaan wonen?Trap maar een paar ouderen uit huis. Las al dat zij de doorstroom tegenhouden door in het huis te blijven wonen waar de kinderen opgegroeid zijn.
In Congo.Waar moet mijn moeder gaan wonen?
Dat ga ik die mensen daar niet aan doen.In Congo.
Bij jou.Waar moet mijn moeder gaan wonen?
Dan blijft alles bij hetzelfde.Bij jou.
Moet je even aan de mensen vragen die bezig zijn om het begrip woonschaamte een beetje warm te maken. Maar waarschijnlijk een appartementje van 1000 euro per maand.Waar moet mijn moeder gaan wonen?
Mijn moeder doet dat laatste.Moet je even aan de mensen vragen die bezig zijn om het begrip woonschaamte een beetje warm te maken. Maar waarschijnlijk een appartementje van 1000 euro per maand.
Of lekker blijven zitten en schijt hebben aan dat volk, dat kan ook.
Koopwoning met weinig hoge lasten en dan 1200 per maand gaan betalen omdat ze niet sociaal mogen huren. Ik snap dat oude lui dan blijven zitten.Moet je even aan de mensen vragen die bezig zijn om het begrip woonschaamte een beetje warm te maken. Maar waarschijnlijk een appartementje van 1000 euro per maand.
Of lekker blijven zitten en schijt hebben aan dat volk, dat kan ook.
Uw moeder is verstandig.Mijn moeder doet dat laatste.
En die woning voor 1200 per maand is dan vaak ook nog eens een flinke achteruitgang t.o.v. het huis dat ze verlaten. Meer betalen, voor minder. Goh, waarom zouden ze blijven zitten?Koopwoning met weinig hoge lasten en dan 1200 per maand gaan betalen omdat ze niet sociaal mogen huren. Ik snap dat oude lui dan blijven zitten.
En die woning voor 1200 per maand is dan vaak ook nog eens een flinke achteruitgang t.o.v. het huis dat ze verlaten. Meer betalen, voor minder. Goh, waarom zouden ze blijven zitten?
Hij was hem vast vergeten En anders is het een complot.🥺Heliumkleuter mag vrijdag de rechter uitleggen waarom hij zonder rijbewijs reed.
Dan wordt het twee weken brommen.Maakt niet uit wat ie zegt, tegen de D66-rechter is ie al bij voorbaat kansloos.
Ik verwacht een tribunaal voor hem.Dan wordt het twee weken brommen.
Meervoudige kamer met D66-speldjes opIk verwacht een tribunaal voor hem.