Ik kijk nu al uit naar de reactie van Jesse!Ook de motie over informatievoorziening eerst aan de kamer in plaats van lekken naar de media haalde het niet door, jawel, VVD, CDA, D66 én de PVDA. Schrijf die coalitie maar op, da's een formaliteit.
Ik kijk nu al uit naar de reactie van Jesse!Ook de motie over informatievoorziening eerst aan de kamer in plaats van lekken naar de media haalde het niet door, jawel, VVD, CDA, D66 én de PVDA. Schrijf die coalitie maar op, da's een formaliteit.
En dan vind ik deze nog veel erger dan die corona-motie. Want dit gaat erover hoe je als kabinet met de kamer omgaat...Ook de motie over informatievoorziening eerst aan de kamer in plaats van lekken naar de media haalde het niet door, jawel, VVD, CDA, D66 én de PVDA. Schrijf die coalitie maar op, da's een formaliteit.
Die wordt in het pak genaaid door de PvdA waar je bij staat, want de PvdA gaat nu zonder GL de regering in zoals het er uit ziet.Ik kijk nu al uit naar de reactie van Jesse!
Sowieso snap ik niet dat de PvdA na Rutte 2 nog een keer in een regering met een grote VVD wil.Op dit punt zal het PVDA wel mee gaan. Ik ken ook genoeg punten opnoemen waar ze het met CDA en VVD niet uitkomen.
Sowieso snap ik niet dat de PvdA na Rutte 2 nog een keer in een regering met een grote VVD wil.
Jep. Kaag is ook al druk bezig.Mooi, kan ze alvast in alle rust gaan nadenken op welke post ze terug komt in het nieuwe kabinet.
Die zien we niet meer terug in een nieuw kabinet. Zal wel naar Brussel gaan of een andere hoge functie krijgen.Mooi, kan ze alvast in alle rust gaan nadenken op welke post ze terug komt in het nieuwe kabinet.
Net als Kaag is Den Haag eigenlijk te klein voor hem.En een goed denker is nog geen goed leider.
Streng beleid is nog niet zo erg, je moet het alleen kunnen uitvoeren.Hij stond anders wel aan de grondslag van het strenge beleid voor toeslaghouders. Oh, ironie.