Binnenlandse politiek

zwammy

Well-known member
Heb je niet het laatste nieuws gehoord over de statushouders? Heel links Nederland is een nimby en ze staan maar te kijken hoe het toch kan dat alles afbrokkelt. Om maar even een dooddoener erop te gooien, aan het begin van de vluchtenlingencrisis de grote praat dat we alles maar moesten opnemen en ze zelfs in huis opgenomen moesten worden bij iedereen. Van al die grote roepers heeft er 1!! Een asielzoeker in huis genomen, annabel Nanninga, door heel tv en radioland als racist aangemerkt.

Daarom hebben ze ook schijt aan die ouders, ze maken alleen ophef als het in de media komt of als ze deug punten kunnen scoren.
 

Hankie

Well-known member
Mja, oké ik ben wat betreft die poster ook meer in de lijn van "wat een braskutten zeg, kansloos volk", dan er een heel verhaal aan ophangen waarom het zo vreselijk is. Maar goed.

Die motie plaatste ik omdat jij dat punt aanhaalde van het eerste slachtoffer dat weer schuldeisers op haar dak heeft 'dankzij het kabinet', terwijl het volgens mij nu dankzij 3/4e van het kabinet én FvD is.

De ophef over die affaire kan me trouwens inderdaad niet groot genoeg zijn. Ik vind het onbegrijpelijk dat we als volk niet meer daartegen in opstand zijn gekomen. Al dat geneuzel in de marge over wel of geen mondkapje, wel of geen avondklok, wel of niet testen voor een uitje, valt toch allemaal in het niets vergeleken met wat die mensen jarenlang is aangedaan en nog steeds aangedaan wordt?

DIt komt omdat het maar om een paar duizend mensen gaat en dus veel mensen er niets van merken.
 

De Wolf

Well-known member
Het is pure aandachttrekkerij en heel Nederland reageert er weer op.
Die trol verdient het om genegeerd te worden.
 

zwammy

Well-known member
En 0, 0 verontwaardiging over de koop niet bij joden posters in Rotterdam. Links is zo vermoeiend 🎉🎉
 

ALenstra

Well-known member
Vertel. Posters waarin opgeroepen wordt om niet bij joden te kopen? Dat is toch van de 2e wereldoorlog?
 

Eef de Kip

Well-known member
Ligt ook een beetje aan de prijsstelling, als de prijzen daar zo hoog zijn kan ik me wel voorstellen dat wordt opgeroepen om daar niet te kopen.
 

ALenstra

Well-known member
Ik heb gegoogeld maar ik kan niets vinden over dat dergelijke posters in Rotterdam bestaan. Maar misschien zoek ik niet goed.
 
Bovenaan