Ja want het affiche met het hoofddoekje is wel normaal. Heel de 4 en 5 mei herdenking is de afgelopen 10 a 15 jaar volledig gekaapt voor politieke doeleinden.
Je weet dat 'whataboutism' schreeuwen vooral vaak een teken is dat je de hypocrisie van iets of iemand niet wil zien???
Kom ik met een recenter voorbeeld: Grunberg die vorig jaar zegt 'wie een hekel heeft aan Marokkanen, heeft ook een hekel aan Joden'? Dat moet dan wel kunnen...
Of Kaag die vorig jaar zelf Baudet indirect aanvalt mbt Bevrijdingsdag
( )
Het is een walgelijk affiche van de FVD, laat dat duidelijk zijn
, maar als je 4/5 mei voor politiek gewin gebruikt, moet je ook niet gek opkijken als andere partijen dat ook doen... En ja, dan kan je van de FVD (toch niet zo'n smaakvolle partij) een totaal smakeloze actie rond 4/5 mei verwachten.
Nee , hoor zowel Baudet als FvD zijn niet mijn smaak, toon alleen de hypocrisie aan, van de vele partijen en mensen die er over tweeten dat je dit niet mag misbruiken.Haha, zo voorspelbaar. Whatsaboutisme van 11 jaar geleden maar liefst. O wee als je aan de Grote Leider en zijn partij komt.
Nou ik vind geschiedvervalsing erger dan deze poster.Beoordeel gewoon deze actie en laat de rest achterwege. Die dingen die SanMark erbij haalt hebben werkelijk geen éne reet te maken met deze idiote actie van FvD. Echt in de verste verten niet.
Letterlijk op de poster door de jaartallen te noemen.Smaakvol is die poster natuurlijk niet, maar waar staat dat Baudet de huidige situatie vergelijkt met die van WO II?
Er staat alleen dat de vrijheid begon in 1945, wat gewoon een feit is. Er staat nergens dat de periode daarvoor qua vrijheidsverlies hetzelfde is als nu.Letterlijk op de poster door de jaartallen te noemen.
Zo moeilijk is het allemaal niet.
Maar natuurlijk.Er staat alleen dat de vrijheid begon in 1945, wat gewoon een feit is. Er staat nergens dat de periode daarvoor qua vrijheidsverlies hetzelfde is als nu.