JMD
Well-known member
Vooral naar de Nederlandse parlementaire pers toe...Het is een brevet van onvermogen dat een Duitse journalist ONS dat moet vertellen.
Vooral naar de Nederlandse parlementaire pers toe...Het is een brevet van onvermogen dat een Duitse journalist ONS dat moet vertellen.
Dat moet toch wel pijnlijk voor je zijn dat je een Amsterdams medium nodig hebt om je punt te maken.Ja wij zijn er al aan gewend hoe wij geregeerd worden.
we zij het zelfs normaal gaan vinden wat Rutte allemaal doet en stemmen er elke 4 jaar weer op.
Zelfs met die toeslagenaffaire komt hij er weer mee weg.
Hieronder een link over hoe men in het buitenland over ons denkt.
Wat is het verschil tussen de leugens van Trump en de verhullende machtspolitiek in Den Haag?
Hoe kun je verwachten dat burgers zich houden aan wetten en regels als politici zelf de moraal van de democratie aan hun laars lappen? Rutte, Kaag en Hoekstra moeten opstappen.www.groene.nl
De eerste keer dat ik haar zag had ze een gitzwarte jurk aan. Ik vond haar toen meer lijken op die vrouw uit The Addams FamilyDie Van Huffelen lijkt wel een kruising tussen Princes Leia en een doos Smarties.
Tsja, een hoop mensen komen in Nederland niet verder dan het klakkeloos geloven wat de nos zegt, dus ja, dan geloof je ook dat Rutte brandschoon is... .
Seksist.De eerste keer dat ik haar zag had ze een gitzwarte jurk aan. Ik vond haar toen meer lijken op die vrouw uit The Addams Family
Alleen PVV, SP en BIJ1 houden stand vwb hun weigering in een kabinet met Rutte te gaan zitten... GL, PvdA, FVD, enz vinden het ineens toch niet meer zo'n probleem, aldus Tjeenk Willink
Alles dus gelukkig bij het oude gebleven.Alleen PVV, SP en BIJ1 houden stand vwb hun weigering in een kabinet met Rutte te gaan zitten.
Alleen PVV, SP en BIJ1 houden stand vwb hun weigering in een kabinet met Rutte te gaan zitten... GL, PvdA, FVD, enz vinden het ineens toch niet meer zo'n probleem, aldus Tjeenk Willink
Goh, verrassend.
Ik blijf me erover verbazen dat de VVD na al die schandalen en gedoe nog steeds veruit de grootste partij van het land is.
Omdat men de rest nog slechter vindt denk ik.Goh, verrassend.
Ik blijf me erover verbazen dat de VVD na al die schandalen en gedoe nog steeds veruit de grootste partij van het land is.
Omdat men de rest nog slechter vindt denk ik.