Brinkman, Hernandez, Kortenoeven, Van Bemmel, Van Vliet, Bontes, Van Klaveren toch? Of doe ik hier een JMD'tje?Inderdaad.
Als je dit zo ziet is het des te knapper dat de PVV, die eigenlijk ook alleen maar om Wilders draait (geen leden enz), al jarenlang bij elkaar blijft. Friesland zal ongetwijfeld voorbeelden hebben, maar ik kan zo uit mijn hoofd geen voorbeelden bedenken van Kamerleden die afgesplitst zijn van de PVV.
Brinkman, Hernandez, Kortenoeven, Van Bemmel, Van Vliet, Bontes, Van Klaveren toch? Of doe ik hier een JMD'tje?
Klopt, Wilders houdt ze tegenwoordig toch wat beter in het gareel.Maar dat is wel van de begin jaren van de PVV, het is qua bezetting een stabiele partij geworden met uitstekende kamerleden erin.
Dat is dan vreemd, want Klaver zegt niet zonder GL in een kabinet te willen...PvdA gaat volgens mij niet met gl. Maar goed, we zullen zien.
Daar valt vanuit Klaver z'n oogpunt wel iets voor te zeggen.Dat is dan vreemd, want Klaver zegt niet zonder GL in een kabinet te willen...
Buitenlandse ZakenBuZa?
Dat vermoeden had ik ook al maar ik vroeg me even af wat de relatie daarvan is mbt dit topic.Buitenlandse Zaken