Gescheiden ouders naar de daklozenopvang omdat er te weinig huizen worden gebouwd en die wel gebouwd worden moeten naar de statushouders. Weer een goede reden om Rutte nog minimaal 4 jaar aan het roer te hebben, wat een kapitein.
Ik zou ook boos worden om alles wat Peterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr te zeggen heeft.
Ai hier scheiden onze wegen.Serieus? Ik ben een groot fan van Peter.
Oei, dit kost je zo'n beetje mijn gehele gunfactor die ik voor je had.Serieus? Ik ben een groot fan van Peter.
ik ben ook een fan van hem.Tsja, als ik zie hoe lang hij betrokken blijft bij al die families van de slachtoffers van moordzaken en hoe dankbaar ze naar hem zijn, dan kan ik me niet voorstellen dat hij een vervelende vent is. Dat is iets anders dan hoe hij soms overkomt in de media.
Als hij zich daar ook mee bezig hield was het prima, maar helaas denkt hij dat hij overal verstand van heeft. Net als die andere vele DVK'ers hier, zoals JMD, SanMark. Erka en gevegt,.maar dat zijn dan ook eikels.
Je hebt gelijk.
Haha ik dacht ook meteen: Peter zou een goede dvk'er zijn.Je hebt gelijk.
Hmmm, die moet iemand me even uitleggen over Peterselie...Die ligt nog steeds in de bosjes bij Noordwijk, hij heeft de mededeling niet gekregen dat het tegenwoordig in Zeist is.