Binnenlandse politiek

De Wolf

Well-known member
Zijn klimaatpunten heeft hij weggelaten op de flyer. Komt er op neer dat de mens niet verantwoordelijk is voor de co2 uitstoot, we 140 mogen rijden en we alleen van het Gronings gas af gaan.
 

Maasveld

Well-known member
Hoe zie je het voor je dat we op deze voet verder gaan ? Er moet toch water bij de wijn worden gedaan dus hoog inzetten zodat je ergens halverwege elkaar tegemoet komt.
Als het zelfs voor Wilders geen topprioriteit meer is dan zal het allemaal wel meevallen toch?
 

JMD

Well-known member
Dit zei Rutte op 18-12:

Dit zegt hij vandaag:
"Premier Mark Rutte vindt niet dat zijn kabinet moet aftreden vanwege de toeslagenaffaire. Opstappen is voor Rutte geen logische optie, dan had het kabinet dat eerder moeten doen, zeggen bronnen rond de VVD."
(https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/23...-ondanks-toeslagenaffaire-kan-aanblijven.html)

Echt ongelooflijk...
 

gevegt

Well-known member
Dit zei Rutte op 18-12:

Dit zegt hij vandaag:
"Premier Mark Rutte vindt niet dat zijn kabinet moet aftreden vanwege de toeslagenaffaire. Opstappen is voor Rutte geen logische optie, dan had het kabinet dat eerder moeten doen, zeggen bronnen rond de VVD."
(https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/23...-ondanks-toeslagenaffaire-kan-aanblijven.html)

Echt ongelooflijk...
Het verbaast mij meer dat jij het ongelooflijk vindt.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

SuikerBrood

Well-known member
Dan had hij Rutte ook gelijk voor het blok gezet.

De VVD is al moreel verrot. Daar heb ik geen enkel vertrouwen in.

Maar het valt mij vies tegen van de PvdA dat Asscher nog op zijn plek zit. Hij is medeplichtig aan het verwoesten van duizenden levens (en was ook nog eens een waardeloos minister) in een afbraakkabinet gebaseerd op neoliberale gedachtes.

Hij moet gewoon weg.
 

SuikerBrood

Well-known member
Gelukkig hebben wij ook een Trump,


Haha, wauw. Hij en van Haga gaan helemaal op de wappietoer.
 

ALenstra

Well-known member
Felix Rottenberg die in Op1 zijn vriend Lodewijk verdedigd en boos wordt als Peter R. De Vries zegt dat Lodewijk moet aftreden.
 
Bovenaan