Binnenlandse politiek

erka

Well-known member
Nu Asscher weg is heeft PvdA handen vrij om motie van wantrouwen tegen kabinet te steunen. Vrijdag valt kabinet denk ik.
Bovendien, als kabinet wel doorgaat dan hebben zij nog steeds het probleem, terwijl PvdA dan kan zeggen, wij hebben al consequenties genomen. Kan nog belangrijk campagneding worden.
 

zwammy

Well-known member
Het is wel zo ontzettend bizar dat na schandaal, schandaal, schandaal de vvd nog zo ontzettend hoog zit in de peiling.
 

Batigoal

Well-known member
Het is wel zo ontzettend bizar dat na schandaal, schandaal, schandaal de vvd nog zo ontzettend hoog zit in de peiling.

Het klinkt een beetje lullig, maar ik denk dat veel mensen in het stemhokje hun keuze niet laten afhangen van de toeslagenaffaire, afgezien van de direct betrokkenen uiteraard. En zo is het natuurlijk met wel meer dingen als ze je niet direct raken.
 

zwammy

Well-known member
Dat maakt het misschien nog wel triester. Dat er ondanks de jarenlange fucked ups en voor de bus gooiende rutte nog steeds geen alternatief is.
 

Marinos

Well-known member
Dat maakt het misschien nog wel triester. Dat er ondanks de jarenlange fucked ups en voor de bus gooiende rutte nog steeds geen alternatief is.
Dit dus. Want wie/welke partij moet het dan wel gaan doen?

Roeptoeter als Jetten, Klaver en Wilders willen het niet en zijn al helemaal incapabel.
 

Marinos

Well-known member
Jullie hebben er wel verstand van hé.
Nee juist niet, anders wisten we wel wie het wel moest worden.

Maar ik neem aan dat jij dit ook wel beter weet? Wie mag prutser Rutte vervangen waardoor we weer een floreren 1e wereld land worden?
 
Bovenaan