Binnenlandse politiek

zwammy

Well-known member
Gescheiden ouders naar de daklozenopvang omdat er te weinig huizen worden gebouwd en die wel gebouwd worden moeten naar de statushouders. Weer een goede reden om Rutte nog minimaal 4 jaar aan het roer te hebben, wat een kapitein.
 

Atreides

Well-known member
Gescheiden ouders naar de daklozenopvang omdat er te weinig huizen worden gebouwd en die wel gebouwd worden moeten naar de statushouders. Weer een goede reden om Rutte nog minimaal 4 jaar aan het roer te hebben, wat een kapitein.

Gooi nooit je oude schoenen weg voordat je nieuwe hebt.

Tenzij je een ouder bent en wilt scheiden. Dan moet de staat maar zorgen voor nieuwe schoenen!
 

zwammy

Well-known member
Ik ook, vooral als hij weer word aangesproken op z'n hypocriete gedrag en dan opgezette aders krijgt. Prima televisie is dat.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Tsja, als ik zie hoe lang hij betrokken blijft bij al die families van de slachtoffers van moordzaken en hoe dankbaar ze naar hem zijn, dan kan ik me niet voorstellen dat hij een vervelende vent is. Dat is iets anders dan hoe hij soms overkomt in de media.
 

JFK

Well-known member
Tsja, als ik zie hoe lang hij betrokken blijft bij al die families van de slachtoffers van moordzaken en hoe dankbaar ze naar hem zijn, dan kan ik me niet voorstellen dat hij een vervelende vent is. Dat is iets anders dan hoe hij soms overkomt in de media.
ik ben ook een fan van hem.
 

zwammy

Well-known member
Als hij zich daar ook mee bezig hield was het prima, maar helaas denkt hij dat hij overal verstand van heeft. Net als die andere semi bn ers, maar dat zijn dan ook eikels.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Als hij zich daar ook mee bezig hield was het prima, maar helaas denkt hij dat hij overal verstand van heeft. Net als die andere vele DVK'ers hier, zoals JMD, SanMark. Erka en gevegt,.maar dat zijn dan ook eikels.

Je hebt gelijk.
 

Hankie

Well-known member
Die ligt nog steeds in de bosjes bij Noordwijk, hij heeft de mededeling niet gekregen dat het tegenwoordig in Zeist is.
 
Bovenaan