Binnenlandse politiek

SuikerBrood

Well-known member
Een ministerie van de-islamisering.

Koekoek.

Kunnen we Wilders én Akwasi niet lekker op Rottumerplaat zetten? Wordt het land een stuk gezelliger van.
 

SuikerBrood

Well-known member
VerkiezingsProgramma2021-Final.pdf (pvv.nl)

Voor de geïnteresseerden.

Korte samenvatting, van Geert zelf:
ErO7qMeXYAU2XxX
 

SanMark.

Well-known member
Nou met deze samenvatting ben ik alleen met de onderste twee niet eens, en bij een paar anderen een kleine kanttekening.
 

SuikerBrood

Well-known member
Hoe zie je het voor je dat we op deze voet verder gaan ? Er moet toch water bij de wijn worden gedaan dus hoog inzetten zodat je ergens halverwege elkaar tegemoet komt.

Dus.. niet de-islamiseren? Of half de-islamiseren? Het is een discussie over grondrechten natuurlijk. Vrijheid van meningsuiting, vrijheid van religie en vrijheid van onderwijs. Dus vraag mij af hoe Wilders dat aan wil pakken. In zijn programma staat:

• Migranten uit islamitische landen komen Nederland niet meer in
• Volledige asielstop en dus sluiting asielzoekerscentra
• De islam is geen godsdienst maar een totalitaire ideologie
• Verbod verspreiden islamitische ideologie (islamitische scholen, moskeeën, koran)
• Verbod op het dragen van hoofddoekjes in overheidsgebouwen inclusief de StatenGeneraal
• Bij dubbele nationaliteit geen stemrecht en geen politieke functies
• Opzeggen van het gedateerde vluchtelingenverdrag
• Strafbaar stellen illegaliteit: illegalen vastzetten en uitzetten
• Nooit meer generaal-pardonregelingen • Vrijwillige remigratie wordt bevorderd
• Tijdelijke asielvergunningen van Syriërs worden ingetrokken
• Criminelen raken hun verblijfsvergunning kwijt of (in geval van een dubbele nationaliteit) hun Nederlanderschap
• Er komt een nieuw Ministerie van Immigratie, Remigratie en De-islamisering (IRD)
Vraag mij af waar het water dan bij de wijn moet.

Wat vind jij? Hoe zou jij het graag zien?
 

De Groene Scout

Well-known member
Nou nou, als Geertje dat allemaal kan waarmaken, dan moeten we hem maar eens een kans geven, toch?
Nee zonder gekheid bij iedere losse flodder kun je de 'hoe-vraag' stellen.
 
Bovenaan