Binnenlandse politiek

gevegt

Well-known member
Hugo de Jonge bakt er ook echt helemaal niks van he. Nu weer over de inentingen. Niemand weet hoe en wat maar 4 januari gaan we beginnen! Haha, 4 januari 2022 denk ik zo. Testen onderschat, BCO mislukt. Ruzie met iedereen in het kabinet, binnen CDA. Echt wat een drama.
Die man overschat zijn capaciteiten al een hele tijd schromelijk. Zelfs nu nog terwijl hij al een aantal taken heeft moeten afstaan.
 

gevegt

Well-known member
Blijkt dat er helemaal geen opslag beschikbaar is voor het vaccin.
Dat was al bekend.
De hoeveelheid die per zending naar de huisartsen moet gaan ( 1000 stuks ) is ook veel te groot en de speciale koelingen zijn er ook nog niet.
 

Maasveld

Well-known member
Hugo de Jonge bakt er ook echt helemaal niks van he. Nu weer over de inentingen. Niemand weet hoe en wat maar 4 januari gaan we beginnen! Haha, 4 januari 2022 denk ik zo. Testen onderschat, BCO mislukt. Ruzie met iedereen in het kabinet, binnen CDA. Echt wat een drama.
Hij was toch heel duidelijk dat we 4 januari nog niet kunnen beginnen?
 

Abubakari

Well-known member
Openlijk racist en fascist maar gewoon met een ruime meerderheid de steun van zijn achterban, frisse boel daar. Of was het voornamelijk zijn appende Hitler jugend die mocht stemmen?
 

zwammy

Well-known member
Openlijk racist en fascist nog wel. Heb je daar ook bronnen van want die heb ik nog niet ontdekt.
 
Bovenaan